Acil Yardım C:Windows/System32/Msgına.Dll Hatası
-
kardeşler makinada böle bi hata veriyor.kamera kartı yüklü üzerinde birde bu hatayı kapattıktan sonra oturum açma kulllanıcı arabirimi msgina.dll yüklenemedi diyor bi yardım edebilrmisinz
-
o DLL yi google ı kullanarak download edebilirsin...
-
Toplam Hit: 1160 Toplam Mesaj: 3
