Acil Yardım!!! Ekran Kartında Sorun???
-
Beyler bnm ekran kartımda sorun var.Ekranda yatay sarı çizgiler çıkıyor.Bi ara ekran kartının fanı cok ses cıkartıyordu.Sonra düzelttim onu.Daha sonrada kartın termal macunu erimiş.Acaba ondan mı dır sorun yoksa fandan mı?? Ltfn bilgisi olan varsa yardım edin.Ekran kartının markası ati radeon 9550..
-
macun dediğin ucuz bişey hatta git bilgisayarcıya adam kendi sürer para almaz
yine olmazsa fandandır senin mantığına göre
ama bana kalırsa kondansatörlerden :D
-
baglantilari kontrol et. bende golge yapiyodu sonra kablodan oldugunu buldum
-
aşırı ısınmadan kaynaklı vga chip in arızalanmış.
işinin ehli bir servis te ısıl işlem uygulanarak yada chip e reballing uygulanarak sorun çözülebilir.
yada daha kötü hale de gelebilir :)
en iyisi garantiye gönder.
göndermeden evvel de iyice bi temizle fan ve soğutucuları :))
büdüt: bu işinin ehli servislerin yaptıkları işi yapabilen bir yerde çalışıyorum :)
-
bağlantılarda bi sorun yok ondan eminim.Suan bord un kendi vga sından calıstırıyorum.Eğer fandan sa yeni bir fan alıcam o yüzden soruyorum??
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
aşırı ısınmadan kaynaklı vga chip in arızalanmış.
işinin ehli bir servis te ısıl işlem uygulanarak yada chip e reballing uygulanarak sorun çözülebilir.
yada daha kötü hale de gelebilir :)
en iyisi garantiye gönder.
göndermeden evvel de iyice bi temizle fan ve soğutucuları :))
büdüt: bu işinin ehli servislerin yaptıkları işi yapabilen bir yerde çalışıyorum :)
-----------------------------malesef garantisi bitti kartın:((:
acaba servise versem bana ne kadara patlar.Bilirsin herhalde kardes:):)
-
bi ekran kartı parası falan ödetirler.
hangi şehirdesin sen?
yardımcı olmaya çalışayım.
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
bi ekran kartı parası falan ödetirler.
hangi şehirdesin sen?
yardımcı olmaya çalışayım.
-----------------------------hadi yaa(:(
bursadayım kardeşim...
-
yakınsın bana. pmden paslaşalım forum irc ye dönmesin hallederiz sanırım derdini. :)
