Açılış Ekranı
-
Windows Açıldığında windowskullanıcı adı ve resmi çıkıyor ilk olarak ve ona tıklamadan windows açılmıyor.Acaba bunu nasıl kaldırabilirim?
-
başlat-denetim masası - kullanıcı hesaplarından görev seç kısmı altındaki oturum açma ve kapama ayarlarını değiştir gibisinden bir şey olacak ordan değiştirebilirsin.
-
bilgisayar başlarken shift tuşunu basılı tut veya F8 ile güvenli kipte aç. denetim masasına gir kullanıcı hesapları bölümünden kullanıcı adı ve şifreyi kaldır.
Toplam Hit: 769 Toplam Mesaj: 3
