Açılış Hatası..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikgoz
    acikgoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    missing operating system açılışta böyle bi hata veriyor bu sorunu nasıl gideriririm vereceğiniz bilgiler için şimdiden tş..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikgoz
    acikgoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    acikgoz bunu yazdı:
    -----------------------------
    missing operating system açılışta böyle bi hata veriyor bu sorunu nasıl gideriririm vereceğiniz bilgiler için şimdiden tş..
    -----------------------------

     edit : konu yanlış yere açtım 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    biosa gir ayarkarı varsayılan yap düzelmesi lazım

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikgoz
    acikgoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------
    biosa gir ayarkarı varsayılan yap düzelmesi lazım
    -----------------------------

    yaptım değişen bişey yok aynı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    Bu sorun, aşağıdaki koşullardan bir veya daha fazlası doğru olduğunda oluşabilir:
    • Temel giriş/çıkış sistemi (BIOS) sabit diski algılamamaktadır.
    • Sabit disk hasar görmüştür.
    • Fiziksel sabit diskin 0. kesiminde yanlış veya hatalı biçimlendirilmiş bir Ana Önyükleme Kaydı (MBR) bulunmaktadır.

      Not Bazı üçüncü taraf programlar veya disk bozulması MBR'ye zarar verebilir.
    • Uyumsuz bir bölüm Etkin olarak işaretlenmiştir.
    • MBR'nin bulunduğu bölüm artık etkin değildir.

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
Toplam Hit: 1020 Toplam Mesaj: 5