Açılış Sayfası Nasıl Yaparım?
-
siteme şöyle bişi koyamaz mıyım? Hani siteyi ilk açanın karşısına açılış sayfanızı googlemort olarak ayarlamak ister misin diye küçük bir pencere koyamaz mıyım? ilgili arkadaslar yardım ederse sevınırım
-
google mort ne sorması ayıp ?
-
bı tane manyak almıs ıste oyle bır adres bızım elımııze dustu :) sitenin adı reklam olarak anlasılmasın
-
dediğinin aynısını yapmış bi site bul çal bide siten googlemort.com sa cok dandirik olmuş en azından status bardaki hazirkod.com u silin
-
<a style="text-decoration: none" href="javascript:window.external.AddFavorite('http://www.googlemort.com',document.title)">Sık Kullanılanlara Ekle</a></strong><span style="font-weight: 400"><strong>
|</strong> </span><strong style="font-weight: 400">
<a style="text-decoration: none" onclick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('http://www.googlemort.com');" href="/#">Açılış Sayfam Yap</a></strong></p>aha da bu. hem açılış sayfası hem de sık kullanılanlara ekleme şeysi
-
kendi capımda bı seyler yapmısın sen geldın bu sozlerı deeyınce hevesım kırıldı a.q urasmıyom sıte ıle
-
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------Sık Kullanılanlara Ekle
|
Açılış Sayfam Yapaha da bu. hem açılış sayfası hem de sık kullanılanlara ekleme şeysi
-----------------------------eyw saolasın :)
