Açılış Yöneticisi Kayboldu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    bilgisayarımda pardus ve windows vardı.yaşadığım bir sorun üzerine,windows xp yüklü olan kısmı formatladım.

    fakat artık karşıma hiçbir açılış yöneticisi gelmiyor.doğrudan windows xp çalışıyor.

    ben xp'nin açılış yöneticisini aktif hale getirmek istiyorum.bir de varsayılan olarak açılışta windows xp'nin yüklenmesini.yani ben bir işletim sistemi seçmesem bile, xpnin açılmasını stiyorum.

    nasıl yapılacağını bilen var mı? 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    bilgisayarım>özellikler>gelişmiş>başlangıç ve kurtarma>ayarlar>düzenle

    burada ilgili ayarlar var

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    ayarları buldum.fakat windows linuxu görmüyor.linuxu baştan kursam iyi olacak sanırım.teşekkürler.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    nothing bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilgisayarımda pardus ve windows vardı.yaşadığım bir sorun üzerine,windows xp yüklü olan kısmı formatladım.

    fakat artık karşıma hiçbir açılış yöneticisi gelmiyor.doğrudan windows xp çalışıyor.

    ben xp'nin açılış yöneticisini aktif hale getirmek istiyorum.bir de varsayılan olarak açılışta windows xp'nin yüklenmesini.yani ben bir işletim sistemi seçmesem bile, xpnin açılmasını stiyorum.

    nasıl yapılacağını bilen var mı?

     


    -----------------------------

    nasıl yani windows xpyi formatladın ama xp mi çalışıyor anlayamaıdm da tam :S?

    Eğer xpyi formatlayıp sonra xp yüklediysen biraz angut bi işletim sistmei unixleri gösterttirmiyor kaygısı var :D

    Şaka bi yana xp göstermez yoneticiyi.Pardus cdsini tak sanırım sadece açılış yoneticisi kurabilirsin tam bilmiyorum.

    irc.freenode.net ten pardus kanalına girip sora bilirsin. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Hoca gerek yok linux'u tekrar kurmana.Eger Linux partition'un saglamsa ,belgeler.org 'da "GRUB" acilis yoneticisi kurulumunu okuyup ,linux cd'n ile Grub acilis yoneticisini tekrar kurabilirsin.Kurunca belki windows'u gormeye bilir o zamanda Grup.conf u editlemen gerekir.Zaten editlemek basit.Yine birsuru dokuman mevcut bu konuda.Hatta daha once forumda ayni tur sorunlarla karsilanlar olmustu onlarida aryabilirsin.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    hepinize teşekkür ederim.
Toplam Hit: 921 Toplam Mesaj: 6