Açılış Yöneticisi Kayboldu
-
bilgisayarımda pardus ve windows vardı.yaşadığım bir sorun üzerine,windows xp yüklü olan kısmı formatladım.
fakat artık karşıma hiçbir açılış yöneticisi gelmiyor.doğrudan windows xp çalışıyor.
ben xp'nin açılış yöneticisini aktif hale getirmek istiyorum.bir de varsayılan olarak açılışta windows xp'nin yüklenmesini.yani ben bir işletim sistemi seçmesem bile, xpnin açılmasını stiyorum.
nasıl yapılacağını bilen var mı?
-
bilgisayarım>özellikler>gelişmiş>başlangıç ve kurtarma>ayarlar>düzenle
burada ilgili ayarlar var
-
ayarları buldum.fakat windows linuxu görmüyor.linuxu baştan kursam iyi olacak sanırım.teşekkürler.
-
nothing bunu yazdı:
-----------------------------bilgisayarımda pardus ve windows vardı.yaşadığım bir sorun üzerine,windows xp yüklü olan kısmı formatladım.
fakat artık karşıma hiçbir açılış yöneticisi gelmiyor.doğrudan windows xp çalışıyor.
ben xp'nin açılış yöneticisini aktif hale getirmek istiyorum.bir de varsayılan olarak açılışta windows xp'nin yüklenmesini.yani ben bir işletim sistemi seçmesem bile, xpnin açılmasını stiyorum.
nasıl yapılacağını bilen var mı?
-----------------------------nasıl yani windows xpyi formatladın ama xp mi çalışıyor anlayamaıdm da tam :S?
Eğer xpyi formatlayıp sonra xp yüklediysen biraz angut bi işletim sistmei unixleri gösterttirmiyor kaygısı var :D
Şaka bi yana xp göstermez yoneticiyi.Pardus cdsini tak sanırım sadece açılış yoneticisi kurabilirsin tam bilmiyorum.
irc.freenode.net ten pardus kanalına girip sora bilirsin.
-
Hoca gerek yok linux'u tekrar kurmana.Eger Linux partition'un saglamsa ,belgeler.org 'da "GRUB" acilis yoneticisi kurulumunu okuyup ,linux cd'n ile Grub acilis yoneticisini tekrar kurabilirsin.Kurunca belki windows'u gormeye bilir o zamanda Grup.conf u editlemen gerekir.Zaten editlemek basit.Yine birsuru dokuman mevcut bu konuda.Hatta daha once forumda ayni tur sorunlarla karsilanlar olmustu onlarida aryabilirsin.
-
hepinize teşekkür ederim.
