

Acilista Otomatik İnternet Explorer Calistirmak
-
simdi arkadaslar bi bilgisayara kamera sisteminin uzaktan baglantsini entegre edicem ama edecegim pcde sadece 1 program calisio oda burdaki muhasebe programlarindan birtanesi yani kisacasi explorer.exe acilmior bu sebebden dolayi baslangica internet exploreri atmak istiorum bunu nasil yaprim msconfigmi yoksa baska bi secenek varmi???
-
İşletim sistemi ney? Vista'da ve Win 7'de "başlangıçta çalışacak programlar listesi" var, oraya ekleyebilirsin.
-
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
-
win xp ama anlamadıgım bii sistem var daha dogrusu nasıl yapıldıgını anlamadıgım adamlar masaustu gelmeden direk spariş programını calıstırıolar nasıl yapılıo onuda ogrensem aslında fena olmaz
onun haricinde direk o adrese explorer atarsam otomatık acılırmı?
-
bi çok özellik devre dışıdır o sistemde adamlar çok uğraşolar ona yaf.
-
yani nasıl yapılıo bu işlem?
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
-----------------------------
aynen bu şekil -
ie nin kısayolunu al
başlat > başlangıça kopyala o kadar her windowsta çalışır
-
Msconfig'dende yapılamazmı lan ?