folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder (Acilll)Microsoft Remote Keyboard For Windows Xp Media Center V1.0



(Acilll)Microsoft Remote Keyboard For Windows Xp Media Center V1.0

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    arkadaslar bi sorunum war
    ben pc yi aldıgımda vistaydi...
    ve klawyemde kablosuz...

    klawyem bu iste :
    [url]http://www.microsoft.com/turkiye/donanim/klavyevefare/productdetails.aspx?pid=038[/url]


    simdi vistadan xp ye gectik ama klawyem calismiyor...
    simdi sizlere "ekran klawyesi"nden yaziyorum..
    yawww klawye cok guzell.kablolu kullanmak istemiyorum...
    simdiden sagolun...


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    www.microsoft.com.tr  de elle updute bölümünde özel yükleme de sol taraftaki donanım bölümünde bulması gerekior bulamassan microsoftun sitesini iicene kurcala oda olmassa www.google.com derim:)

    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    bu alet vista'da çalışırmı:S
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    hacı onu da denedim ama su yazı çıktı

    "Güncelleştirmeleri almak için önce Windows yazılımınızı doğrulamalısınız. Doğrulama, Windows'un orijinal ve tam lisanslı bir sürümünü kullandığınızı doğrular."

     

    bu arada bandit nickindeki söz yılmaz abiye ait :D

     

    edit : lord ben zaten vista kullanıyordum.xp ye gectim artık calısmıyor...


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    Hocam konuyu yeni gördüm,
    hala bir çözüm bulamadıysan ki muhtemelen bulamamışsındır bende xpde çalıştırmayı çok denedim
    xp media center edition kuracaksın, bende bu klavyeyi kullanıyorum
    [media center kurayım çeşitli programlarla klavye sürücü yedeği alayım normal xpye,98e,95e,3.1e yükleyeyim gibi bir düşüncen olmasın (: ben çok denedim olmadı]
    bahsettiğim sistem 2 cddir kurmak isterde bulamazsan yada merak ettiğin birşey olursa webcrow@webcrow.net ekle halledelim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    WebCrow bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam konuyu yeni gördüm,
    hala bir çözüm bulamadıysan ki muhtemelen bulamamışsındır bende xpde çalıştırmayı çok denedim
    xp media center edition kuracaksın, bende bu klavyeyi kullanıyorum
    [media center kurayım çeşitli programlarla klavye sürücü yedeği alayım normal xpye,98e,95e,3.1e yükleyeyim gibi bir düşüncen olmasın (: ben çok denedim olmadı]
    bahsettiğim sistem 2 cddir kurmak isterde bulamazsan yada merak ettiğin birşey olursa webcrow@webcrow.net ekle halledelim.
    -----------------------------
    Hacım cok cok sagol da :D o klawyeyi tavan arasına attım :|

    gittim 20 ytl'ye bi klawye aldım amk...klawye aslında cok guzel...süper ötesi bise.. ama olmayınca olmuyor :|


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    ziyan edilcek parça değil hocam :) eğer kullanmak istersen çözümü var haberin olsun
    tek eksiği print screen tuşu yok
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Driverini Kurdunmu ? Kurmadıysan.. İndirip Kur .. öyle dene Bakım Belki Çalışır.. İlginc bi Durum.

    Buyur Buradan Modelini ve Hangi Sistemde Kullanacagını Seçip İndirebilirsin..

    Link:    http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/Download.mspx

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------

    Driverini Kurdunmu ? Kurmadıysan.. İndirip Kur .. öyle dene Bakım Belki Çalışır.. İlginc bi Durum.

    Buyur Buradan Modelini ve Hangi Sistemde Kullanacagını Seçip İndirebilirsin..

    Link:    http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/Download.mspx


    -----------------------------
    bende orayı denedim :| ama o sayfaya gir hacım...

    1.bölümde keyboard'ı sec

    2.bölümde ise "Remote Keyboard for Windows® XP Media Center Edition " sec :|

    bak altta indirecek bise cıkmıyor :|

    ama artık gerek kalmadı :F  WebCrow bana sidi ile gönderecek :|

    katkılarından dolaylı WebCrow'a tesekkurler :|


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
Toplam Hit: 4401 Toplam Mesaj: 9