

(Acilll)Microsoft Remote Keyboard For Windows Xp Media Center V1.0
-
arkadaslar bi sorunum war
ben pc yi aldıgımda vistaydi...
ve klawyemde kablosuz...klawyem bu iste :
[url]http://www.microsoft.com/turkiye/donanim/klavyevefare/productdetails.aspx?pid=038[/url]
simdi vistadan xp ye gectik ama klawyem calismiyor...
simdi sizlere "ekran klawyesi"nden yaziyorum..
yawww klawye cok guzell.kablolu kullanmak istemiyorum...
simdiden sagolun... -
www.microsoft.com.tr de elle updute bölümünde özel yükleme de sol taraftaki donanım bölümünde bulması gerekior bulamassan microsoftun sitesini iicene kurcala oda olmassa www.google.com derim:)
-
bu alet vista'da çalışırmı:S
-
hacı onu da denedim ama su yazı çıktı
"Güncelleştirmeleri almak için önce Windows yazılımınızı doğrulamalısınız. Doğrulama, Windows'un orijinal ve tam lisanslı bir sürümünü kullandığınızı doğrular."
bu arada bandit nickindeki söz yılmaz abiye ait :D
edit : lord ben zaten vista kullanıyordum.xp ye gectim artık calısmıyor...
-
Hocam konuyu yeni gördüm,
hala bir çözüm bulamadıysan ki muhtemelen bulamamışsındır bende xpde çalıştırmayı çok denedim
xp media center edition kuracaksın, bende bu klavyeyi kullanıyorum
[media center kurayım çeşitli programlarla klavye sürücü yedeği alayım normal xpye,98e,95e,3.1e yükleyeyim gibi bir düşüncen olmasın (: ben çok denedim olmadı]
bahsettiğim sistem 2 cddir kurmak isterde bulamazsan yada merak ettiğin birşey olursa webcrow@webcrow.net ekle halledelim. -
WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam konuyu yeni gördüm,
hala bir çözüm bulamadıysan ki muhtemelen bulamamışsındır bende xpde çalıştırmayı çok denedim
xp media center edition kuracaksın, bende bu klavyeyi kullanıyorum
[media center kurayım çeşitli programlarla klavye sürücü yedeği alayım normal xpye,98e,95e,3.1e yükleyeyim gibi bir düşüncen olmasın (: ben çok denedim olmadı]
bahsettiğim sistem 2 cddir kurmak isterde bulamazsan yada merak ettiğin birşey olursa webcrow@webcrow.net ekle halledelim.
-----------------------------
Hacım cok cok sagol da :D o klawyeyi tavan arasına attım :|gittim 20 ytl'ye bi klawye aldım amk...klawye aslında cok guzel...süper ötesi bise.. ama olmayınca olmuyor :|
-
ziyan edilcek parça değil hocam :) eğer kullanmak istersen çözümü var haberin olsun
tek eksiği print screen tuşu yok -
Driverini Kurdunmu ? Kurmadıysan.. İndirip Kur .. öyle dene Bakım Belki Çalışır.. İlginc bi Durum.
Buyur Buradan Modelini ve Hangi Sistemde Kullanacagını Seçip İndirebilirsin..
Link: http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/Download.mspx -
Martech bunu yazdı:
-----------------------------Driverini Kurdunmu ? Kurmadıysan.. İndirip Kur .. öyle dene Bakım Belki Çalışır.. İlginc bi Durum.
Buyur Buradan Modelini ve Hangi Sistemde Kullanacagını Seçip İndirebilirsin..
Link: http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/Download.mspx
-----------------------------
bende orayı denedim :| ama o sayfaya gir hacım...1.bölümde keyboard'ı sec
2.bölümde ise "Remote Keyboard for Windows® XP Media Center Edition " sec :|
bak altta indirecek bise cıkmıyor :|
ama artık gerek kalmadı :F WebCrow bana sidi ile gönderecek :|
katkılarından dolaylı WebCrow'a tesekkurler :|