Acilma Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReyiZ
    ReyiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2012
    Erkek

    arkadaslar yeni kasa topladim kasanin parcalarini kendim taktim ama donanimi ust duzey bilmiyorum.Suan da HDD ye hic bir isletim sistemi kurulu degil pc yi actigimda logo geliyor sonra  Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key yazıo boyle bir hata cikiyor.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    hata değil ki o, işletim sistemi kurulu değilse bilgisayarının ne açmasını bekliyorsun ?


    http://kocaer.me
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReyiZ
    ReyiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2012
    Erkek

    basta da belirttigim gibi cok bilmedigimden yani saglam takmismiyim diye sordum.isletim sistemi kurmadigimi bilerek belirttim.

    ReyiZ tarafından 25/Oca/13 21:57 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    15 günlük bir aradan sonra tbt ye ilk mesajımı sana yazıyorum hoca:)

    önce bir windows cd si temin ediyorsun daha sonra google a windows nasıl kurulur diyorsun:)

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    işletim sistemi kurmamışsın tak bi cd eger görmezse cd dwd room unu  biostan 1 e getir 2 de hdd olsun sonra res at kuruluma başla  

    bu arada açılma sorunu yazmışsın kafam direk kıza açılamıyorum gibisinden bi şeylere gitti :D


    imza
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReyiZ
    ReyiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2012
    Erkek

    eyvah boku yedim :D:D yerden yere vurulcaz simdi :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    ReyiZ bunu yazdı

    eyvah boku yedim :D:D yerden yere vurulcaz simdi :D

    tıkla

    tbtgezgini tarafından 25/Oca/13 22:12 tarihinde düzenlenmiştir

    ...
Toplam Hit: 710 Toplam Mesaj: 7