Acilma Sorunu
-
arkadaslar yeni kasa topladim kasanin parcalarini kendim taktim ama donanimi ust duzey bilmiyorum.Suan da HDD ye hic bir isletim sistemi kurulu degil pc yi actigimda logo geliyor sonra Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key yazıo boyle bir hata cikiyor.
-
hata değil ki o, işletim sistemi kurulu değilse bilgisayarının ne açmasını bekliyorsun ?
-
basta da belirttigim gibi cok bilmedigimden yani saglam takmismiyim diye sordum.isletim sistemi kurmadigimi bilerek belirttim.
ReyiZ tarafından 25/Oca/13 21:57 tarihinde düzenlenmiştir -
15 günlük bir aradan sonra tbt ye ilk mesajımı sana yazıyorum hoca:)
önce bir windows cd si temin ediyorsun daha sonra google a windows nasıl kurulur diyorsun:)
-
işletim sistemi kurmamışsın tak bi cd eger görmezse cd dwd room unu biostan 1 e getir 2 de hdd olsun sonra res at kuruluma başla
bu arada açılma sorunu yazmışsın kafam direk kıza açılamıyorum gibisinden bi şeylere gitti :D
-
eyvah boku yedim :D:D yerden yere vurulcaz simdi :D
-
ReyiZ bunu yazdıtbtgezgini tarafından 25/Oca/13 22:12 tarihinde düzenlenmiştir
eyvah boku yedim :D:D yerden yere vurulcaz simdi :D
