folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Acrobat Reader Da Döküman Nasıl Hazırlanır?



Acrobat Reader Da Döküman Nasıl Hazırlanır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    acrobat reader  a döküman (rdf uzantılı)  hazırlamam gerekiyor bu dökümanı nerde yazmam gerekli? nasıl yapılıyor?cevaplar için şimdiden teşekkur ederim

    boş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    open office kur pcne hem word excel point falan olur hemed wordde yazdıklarını pdf dahil birçok formatta kaydedebilirsin...ms office den çok daha iyi ve beleş....ancak ram ın 256 dan azsa biraz kasabilir.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iSTaN_BuLL
    iSTaN_BuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    ya arkadaşlar madem böle bi konu açılmıs ben de bişi sorayım. Ben muhasebe burosunda çalışıyorum.. .netten bazı evrakları indiriyoruz doldurmak için pfd veriyo.. bunun üzerine yazıları yazamadım. bunu nasıl yaparız.. daha doğrusu pfd indirdiğimiz bi yazıyı nasıl değiştiririz ...

    savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye; zaman ki sana hasta olmuş, incelikli haytasın. raksederken mahallenin maşallahı, eyvallahı, güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın, şimdilik, ölümüne kadar hayattasın.!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    iSTaN_BuLL bunu yazdı:



    ya arkadaşlar madem böle bi konu açılmıs ben de bişi sorayım. Ben muhasebe burosunda çalışıyorum.. .netten bazı evrakları indiriyoruz doldurmak için pfd veriyo.. bunun üzerine yazıları yazamadım. bunu nasıl yaparız.. daha doğrusu pfd indirdiğimiz bi yazıyı nasıl değiştiririz ...


    http://www.download.com/Foxit-PDF-Editor/3000-6675_4-10352113.html?tag=lst-0-6


    buda snn işini görür...


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iSTaN_BuLL
    iSTaN_BuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    eyvallah arkadasım saollasın

    savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye; zaman ki sana hasta olmuş, incelikli haytasın. raksederken mahallenin maşallahı, eyvallahı, güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın, şimdilik, ölümüne kadar hayattasın.!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    eywallah arkadaşlar saolun bir dersendan daha geçmenin mutluğu içindeyim yaşasın tahribat

    boş
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    arkadaşlar bi başka yolunu buldum (daha doğrusu program buldum) rdf converter diye program 4mb civarında hem rdf ye hem doc ceviriyor

    boş
Toplam Hit: 2538 Toplam Mesaj: 8