folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder [Actionscript] RTMP Bağlantı Problemi



[Actionscript] RTMP Bağlantı Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Selam tbt ailesi , Action Script 3'te bir problem yaşıyorum elimde iki kısım var , biri client biri de broadcaster.Broadcaster kısmından gönderdiğim görüntü client'te göründükten sonra donup kalıyor geri kalan kısmı oynatmıyor.

     

    Görüntüyü Publish Ettiğim Kısım

    var ns:NetStream = new NetStream(nc);

    ns.attachCamera(camera);

    ns.publish("livebroadcast","live");

     

    Client Tarafında Görüntünün alındığı kısım

    var ns:NetStream = new NetStream(nc);

    ns.play("livebroadcast");

    my_video.attachNetStream(ns);

     

    burada görüntünün donmasına sebebiyet veren durum ne olabilir ?


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    bir up'layayım :F bilen çıkar belki şansımıza.


    .
Toplam Hit: 735 Toplam Mesaj: 2