

[Actionscript] RTMP Bağlantı Problemi
-
Selam tbt ailesi , Action Script 3'te bir problem yaşıyorum elimde iki kısım var , biri client biri de broadcaster.Broadcaster kısmından gönderdiğim görüntü client'te göründükten sonra donup kalıyor geri kalan kısmı oynatmıyor.
Görüntüyü Publish Ettiğim Kısım
var ns:NetStream = new NetStream(nc);
ns.attachCamera(camera);
ns.publish("livebroadcast","live");
Client Tarafında Görüntünün alındığı kısım
var ns:NetStream = new NetStream(nc);
ns.play("livebroadcast");
my_video.attachNetStream(ns);
burada görüntünün donmasına sebebiyet veren durum ne olabilir ?
-
bir up'layayım :F bilen çıkar belki şansımıza.
Toplam Hit: 735 Toplam Mesaj: 2