Active Directory Hakkında
-
Arkadaşlar sunucumdan Active directory rolünü kaldırdım.Fakat Makinaya administrator ile logon olamıyorum parola yanlış diyor.Eksik bişeylermi yaptım acaba yardımcı olurmusunuz.Bunun çözümü nedir.
Sistem Server 2008 R2
-
yani local admin şifreni kabul etmiyor, logon ekranında solda menuden komut satırına geç, oradan parolayı sıfırlayıp açabilirsin
Toplam Hit: 706 Toplam Mesaj: 2
