Adalarda Konaklama/Plajlar
-
pansiyon olur oda olur geceliğine en ucuz ne kadara kapatabiliriz bunların ?
bir de güncel plaj ücretlerini bilen var mı ?
-
dün baktım plajlar 30 tl den başlıyor yemek de sokamıyorsun ee tabi hatunla gidecen 2 kişi git gel 100 lira amk artık adaya da gidemiyecez.
-
evsiz bunu yazdı
dün baktım plajlar 30 tl den başlıyor yemek de sokamıyorsun ee tabi hatunla gidecen 2 kişi git gel 100 lira amk artık adaya da gidemiyecez.
sadece şezlong mu lan o.O??
-
birde duş :)
-
evsiz bunu yazdı
dün baktım plajlar 30 tl den başlıyor yemek de sokamıyorsun ee tabi hatunla gidecen 2 kişi git gel 100 lira amk artık adaya da gidemiyecez.
anasının gözü yaa. usta yalnız kartal belediyesininki daha uygundu geçen sene tam hatırlamıyorum da
-
valla hocalar nette dün bunu buldum hatun adaya gidek diyince. ama tuzlu tabikide gidemiyecez tabi
http://www.nakibeyplaj.com/hakkimizda.html
Plaj giriş ücreti:
Şemsiye, şezlong veya minder ve duş dahilHafta içi 1 kişi: 30 TL
İstanbul kıyılarından girmeyi pek düşünmüyorum adalar bari açık daalın burdan da bakın neresi temiz nerede girilir
http://bbskbs.istanbulsaglik.gov.tr/denizsuyuanaliz/
evsiz tarafından 16/Haz/14 19:39 tarihinde düzenlenmiştir -
60 lira plaja vericeğine şile ağva turları oluyor 20 lira gidiş dönüş felan onlarla git plajlar bedava zaten.
-
Sserkan bunu yazdı
60 lira plaja vericeğine şile ağva turları oluyor 20 lira gidiş dönüş felan onlarla git plajlar bedava zaten.
http://www.sehirfirsati.com/deals/tatil/tatilnerdecom-agva-sile-turu/10336406
-
biraz önce büyükada nakibey plajından geliyorum. Damsız alınmıyor. Zorlasanız alırdılar diyenler oluyor ama ağız bükmenin anlamı yok. Dışarıdan yemek getirebiliyorsun. Biz getirdik yani cıkardık adamların önünde yedik. Başkaları da vardı öyle yapan. 30 Lira verdik kişi başı. Yalnız şezlonglar minderler suyu fian güzel yani. Ha kızları da yolda bulduk onlarda gidiyordu rica ettik
-
q0x bunu yazdı
biraz önce büyükada nakibey plajından geliyorum. Damsız alınmıyor. Zorlasanız alırdılar diyenler oluyor ama ağız bükmenin anlamı yok. Dışarıdan yemek getirebiliyorsun. Biz getirdik yani cıkardık adamların önünde yedik. Başkaları da vardı öyle yapan. 30 Lira verdik kişi başı. Yalnız şezlonglar minderler suyu fian güzel yani. Ha kızları da yolda bulduk onlarda gidiyordu rica ettik
vay arkadaş bi plaj da biz açsak iyi para var
-
q0x bunu yazdı
biraz önce büyükada nakibey plajından geliyorum. Damsız alınmıyor. Zorlasanız alırdılar diyenler oluyor ama ağız bükmenin anlamı yok. Dışarıdan yemek getirebiliyorsun. Biz getirdik yani cıkardık adamların önünde yedik. Başkaları da vardı öyle yapan. 30 Lira verdik kişi başı. Yalnız şezlonglar minderler suyu fian güzel yani. Ha kızları da yolda bulduk onlarda gidiyordu rica ettik
"Kizlari yolda bulduk" kelimesine baya bi güldüm hocam :)))
