Adblock'u Etkin Olarak Kullanamıyorum
-
selam müridler..firefox'a adblock eklentisi kurdum, türk siteler için özel hazırlanan engel paketini de ekledim fakat hala saçma reklamlardan kurtulamadım..facebookta orada burada forumlarda reklam gelmesini istemiyorum ben mi bişeyi eksik yaptım nedir siz nasıl kullanıyorsunuz bu eklentiyi burada bi paylaşımda bulunalım
not : engellemek istediğin reklamın üzerine tıkla engelleye bas demeyin her seferinde öyle uğraşacaksam ne işe yarar bu ?
şimdiden teşekkürler -
AdblockPlus un menüsünden "süzgeç ekle" işlemini yapıp, ilk çıkan süzgeçi eklemelisin, hala reklamlar görünüyorsa da sağ tıklayıp engelle dediğinde o reklam servisini de kara listene almış oluyorsun ve birdaha gözükmüyor.
Toplam Hit: 671 Toplam Mesaj: 2
