Adil Kullanım Kotalarınız Sıfırlandı Mı?
-
Bugün ayın 1'i fakat adil kullanımdan dolayı ay içinde düşen hızım yükselmedi. Sizde durum nedir?
-
superonlineda saat 12.00dan sonra çat diye fırladı =D
-
Ben pansiyonda kalıyorum sürekli 120 KBps.
Modemi resetlemeyi dene.
Toplam Hit: 707 Toplam Mesaj: 3
