folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Admin Panelde Yapılan İşlemlerde Otomatik Mail Gelsin



Admin Panelde Yapılan İşlemlerde Otomatik Mail Gelsin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    absurd
    absurd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2012
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar, başlıktan da anlaşılacağı üzere admin panelde yapılan veriş giriş çıkış işlemleri otomatik bilgi maili olarak gelsin istiyorum. Bu işlemi nasıl yapabilirim? Phpmailer dosyasını mevcut kodlarıma nasıl entegre edebilirim? Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.


    Güneş tekrar doğudan doğacak. Mustafa Kemal
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    Tüm database işlemlerinin sonuna mail gönderen fonksiyonunu eklemen lazım.

    Eğer database işlemleri sonucunda tetiklenen bir olay varsa o kısımda halledebilirsin.


    İmza...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    absurd
    absurd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2012
    Erkek

    Cevabın için teşekkürler. Fakat bu konuya yabancıyım. Nasıl bir fonksiyon eklemem gerekir? İstersen scripti gönderebilirim de. Tilpark V2 isimli bir stok sistemi bu. Uğraşıyorum ama yardıma da ihtiyacım var. 


    Güneş tekrar doğudan doğacak. Mustafa Kemal
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    giris.php sayfasına mail fonksiyonunu eklersin her giris.php sayfası çalıştığında sana mail gelir , biraz daha geliştirirsen sessionları alır , zaman , tarih , ip diye bunları toplayıpda maıl fonksıyonuna ekleyebılırsın.

    phpde mail yollamak diye arat hocam kodlama bilmiyorsan zorlanabilirsin.


    ....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    absurd
    absurd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2012
    Erkek

    Patronumla başım belaya girmeden bu işi halletmem lazım. Media arkadaşım cevabın için teşekkür ederim. Bu scripti yükleyip göndersem ilgilenen kimse olur mu acaba? Hiç karmaşık değil kodları bilen birisi için. :(


    Güneş tekrar doğudan doğacak. Mustafa Kemal
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    absurd
    absurd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2012
    Erkek

    Dosya bu adreste. Bunu geliştirmek istiyorum. 

    1. Yapılan işlemlerin mail olarak gelmesi lazım

    2. Muhasebe ve Talepler diye 2 bölüm ekledim. Muhasebede fatura giriş olacak. Taleplerde ise malzeme talebi girilecek. Fakat, Cari ve Ürünler modülünden bağımsız çalışacak. Sadece db kayıt işlemleri lazım.

     

    Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler. İsterseniz özelden detaylı yazarım.

    absurd tarafından 02/May/14 10:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Güneş tekrar doğudan doğacak. Mustafa Kemal
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek
    absurd bunu yazdı

    Patronumla başım belaya girmeden bu işi halletmem lazım. Media arkadaşım cevabın için teşekkür ederim. Bu scripti yükleyip göndersem ilgilenen kimse olur mu acaba? Hiç karmaşık değil kodları bilen birisi için. :(

    Bence işini kaybetmemek için ücretli yaptırabilirsin.Ozaman daha çok yardımcı olacak kişi bulabilirsin.


    arbeit macht frei
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    absurd
    absurd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2012
    Erkek

    İnsan gibi ücret istemiyorlarki... şu dediğim işlemleri yaptırmak istiyorum diyorum. Adamlar yok olmaz. Yapamayız size yeni sistem yazalım diyorlar. O da bir sürü para demek oluyor.... 


    Güneş tekrar doğudan doğacak. Mustafa Kemal
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    absurd bunu yazdı

    İnsan gibi ücret istemiyorlarki... şu dediğim işlemleri yaptırmak istiyorum diyorum. Adamlar yok olmaz. Yapamayız size yeni sistem yazalım diyorlar. O da bir sürü para demek oluyor.... 


    hocam  özele gel ücret istemem ancak bağış yapmanı  isterim.kodlarıda ulu orta yerde paylaşma harbiden işinden olursun :)

    Media tarafından 01/May/14 23:20 tarihinde düzenlenmiştir

    ....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    absurd
    absurd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2012
    Erkek

    Arkadaşlar konu günceldir. Lütfen?


    Güneş tekrar doğudan doğacak. Mustafa Kemal
Toplam Hit: 1066 Toplam Mesaj: 10