Admin Panelde Yapılan İşlemlerde Otomatik Mail Gelsin
-
Merhaba arkadaşlar, başlıktan da anlaşılacağı üzere admin panelde yapılan veriş giriş çıkış işlemleri otomatik bilgi maili olarak gelsin istiyorum. Bu işlemi nasıl yapabilirim? Phpmailer dosyasını mevcut kodlarıma nasıl entegre edebilirim? Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
-
Tüm database işlemlerinin sonuna mail gönderen fonksiyonunu eklemen lazım.
Eğer database işlemleri sonucunda tetiklenen bir olay varsa o kısımda halledebilirsin.
-
Cevabın için teşekkürler. Fakat bu konuya yabancıyım. Nasıl bir fonksiyon eklemem gerekir? İstersen scripti gönderebilirim de. Tilpark V2 isimli bir stok sistemi bu. Uğraşıyorum ama yardıma da ihtiyacım var.
-
giris.php sayfasına mail fonksiyonunu eklersin her giris.php sayfası çalıştığında sana mail gelir , biraz daha geliştirirsen sessionları alır , zaman , tarih , ip diye bunları toplayıpda maıl fonksıyonuna ekleyebılırsın.
phpde mail yollamak diye arat hocam kodlama bilmiyorsan zorlanabilirsin. -
Patronumla başım belaya girmeden bu işi halletmem lazım.
Media arkadaşım cevabın için teşekkür ederim. Bu scripti yükleyip göndersem ilgilenen kimse olur mu acaba? Hiç karmaşık değil kodları bilen birisi için. :( -
Dosya bu adreste. Bunu geliştirmek istiyorum.
1. Yapılan işlemlerin mail olarak gelmesi lazım
2. Muhasebe ve Talepler diye 2 bölüm ekledim. Muhasebede fatura giriş olacak. Taleplerde ise malzeme talebi girilecek. Fakat, Cari ve Ürünler modülünden bağımsız çalışacak. Sadece db kayıt işlemleri lazım.
Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler. İsterseniz özelden detaylı yazarım.
absurd tarafından 02/May/14 10:15 tarihinde düzenlenmiştir -
absurd bunu yazdı
Patronumla başım belaya girmeden bu işi halletmem lazım.
Media arkadaşım cevabın için teşekkür ederim. Bu scripti yükleyip göndersem ilgilenen kimse olur mu acaba? Hiç karmaşık değil kodları bilen birisi için. :( Bence işini kaybetmemek için ücretli yaptırabilirsin.Ozaman daha çok yardımcı olacak kişi bulabilirsin.
-
İnsan gibi ücret istemiyorlarki... şu dediğim işlemleri yaptırmak istiyorum diyorum. Adamlar yok olmaz. Yapamayız size yeni sistem yazalım diyorlar. O da bir sürü para demek oluyor....
-
absurd bunu yazdı
İnsan gibi ücret istemiyorlarki... şu dediğim işlemleri yaptırmak istiyorum diyorum. Adamlar yok olmaz. Yapamayız size yeni sistem yazalım diyorlar. O da bir sürü para demek oluyor....
Media tarafından 01/May/14 23:20 tarihinde düzenlenmiştir
hocam özele gel ücret istemem ancak bağış yapmanı isterim.kodlarıda ulu orta yerde paylaşma harbiden işinden olursun :) -
Arkadaşlar konu günceldir. Lütfen?
