folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Admin Panelini Nereye Kurmak Gerekir ?



Admin Panelini Nereye Kurmak Gerekir ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    asp.net ile yaptığım sitenin admin panelini nereye yerleştirsem o konuda kararsız kaldım ben genelde  normal siteyi  "siteadi.com" şeklinde bir klasöre koyuyorum. Admin paneli içinde bir subdomain açıyorum. admin.siteadi.com diye orayada paneli koyuyorum yani tamamen ayrı klasörlerde oluyorlar.Ama bütün içerik yönetim sistemlerinde admin bölümünü site içine koymuslar siteadi.com klasörünün içine admin diye bi klasör açıp yönetim panelini oraya yazmışlar.Ben güncellerken kolaylık olur diye ayrı ayrı yapayım diyorum.Admin panele yeni bi özellik eklersem normal siteyi yayından çekmeden sadece panel üzerinde güncelleme yapabilirim diye.Çok önemli bir konu mudur değil midir bilemedim kafama takıldı 3-4 gündür sorayım dedim.


    lrny.app
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Eğer availability ilk önceliğin değilse /admin klasörü altına koy gitsin. Subdomain şudur budur uğraştığına değmez hocam.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    K4R4B4S4N
    K4R4B4S4N's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Guvenlik icin adini admin yonet yoneyim yonetici manager manage vs yapmamani oneririm

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    @K4R4B4S4N Tamam adını admin falan yapmam hocam ama zaten adam sunucudaki domainler belli olmuyomu?  alakasızbisey.siteadi.com yapsam

    bunu da ögrenmek isteyen sorgulatamıyor mu bi şekilde?

     

    @TeRRoR Availability kısmını anlamadım hocam ne oluyor tam olarak anlamına baktım ama sözlükten bağdaştıramadım.


    lrny.app
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Hannibal_King bunu yazdı

    @K4R4B4S4N Tamam adını admin falan yapmam hocam ama zaten adam sunucudaki domainler belli olmuyomu?  alakasızbisey.siteadi.com yapsam

    bunu da ögrenmek isteyen sorgulatamıyor mu bi şekilde?

     

    @TeRRoR Availability kısmını anlamadım hocam ne oluyor tam olarak anlamına baktım ama sözlükten bağdaştıramadım.

    Subdomainleri direk listeletme imkanı olduğunu zannetmiyorum, ancak genel geneş subdomainleri /folder 'larda yaptıkları gibi deneme yanılma ile bulabilirler.

     

    Availability'yi basit olarak sitenin ulaşılabilirlik-cevap verebilirliği olarak tercüme edebiliriz. Deployment sırasında site 1-2 dk kapalı kalabilir. Eğer site sahibi bunu tolare edilebilir bir süre olarak görüyorsa subdomain ile uğraşma koy bir klasöre gitsin. Umarım açıklayabilmişimdir.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    Tamam şimdi anladım hocam saolun.


    lrny.app
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek

    Bir alan adı ile aynı ip üzerinde bulunan websitelerini ve kısmen subdomainleri veren bir site: www.urltara.com


    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    Şimdi aklıma geldi admin panelini asıl sitenin içine koymazsam panelden müzik eklenince onu ben asıl sitenin bulunduğu klasörde saklayamam değil mi? Mecburen binary formatında veritabanında saklamam gerek ama admin klasorunu asıl site ıcıne gomersem bu sefer sadece dosya ismini verıtabanında saklarım ve dosyanın kendisini de upload isimli bi klasore atabilirim değil mi??


    lrny.app
Toplam Hit: 916 Toplam Mesaj: 8