Adobe
-
beyler bu adobe yeni bi program çıkarmıstı adını unuttum neydi geçen burda paylaşmışlardı forumda aradım bulamadım
-
neydi adı hatırlayan yokmu ücretsiz bir programdı sanırım
-
---
-
http://www.tahribat.com/Forum-Adobenin-Yeni-Yazilimi-Project-Rome-132075/1/adobe/
-
çok saol hocam
project room konu silinebilir
Toplam Hit: 757 Toplam Mesaj: 5
