folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Adres Çubuğuna Nasıl Resim Koyarız?



Adres Çubuğuna Nasıl Resim Koyarız?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    Tbt de holy nin işareti var, google da "G" çıkıyor, imageshack de Kurbağa falan filanda biz bunu nasıl yapabilriz ?

    "Less is More"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek
    eğer araştırsaydın birine daha yazmıştım sanada yazıyım..
    dediğin olayın adı favicon

    link rel="SHORTCUT ICON" href="favicon.ico"

    başına küçüktür işareti koyacaksın souna büyüktür işareti koycaksın burada engelleme oldugundan dolayı yazamadım..


    iconu başka adresten alıcaksan ahref="favicon.ico"
    yazan yerde url girebilirsin
    örnek : www.sorci.com/favicon.ico
    vs vs vs : =)

    favicon.ico senin orada gözükecek resmin.. bunu photoshopda yapabilirsin.. veya hazır ico ları kullanabilirsin..

    bu kodu sayfana eklicen hangi sayfalarda o icon çıkacak ona göre ekliceksin..

    photoshop da yapmak için 16*16 lık bi sayfa açıcaksın.. ölçüleri bu olacak.. yanlız photoshop da ico olarak kaydetmen için gerekli plugin i indirmen lazım..

    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    webslave
    webslave's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    eger siten sıkkullanılanlarında kayıtlıysa ilk basta sende gozukmeyebilir panik yapma.arkadaslarına sitene girmelerini söle sor cıkıyomu die ;)

    Kim?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    çok teşekkürler.

    "Less is More"
Toplam Hit: 942 Toplam Mesaj: 4