folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Adres Çubuğundaki % Li Karakterler?



Adres Çubuğundaki % Li Karakterler?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    merhaba arkadaşlar...

    bi sorum olacak , şu adres çubuğunda çıkan karakter kodları  %20 = boşluk %26 = unuttum:)  gibi işte
    bunların harf, sayı için olanları varmıdır?
    varsa nerede bulunur? bilen varsa yazarmı?

    örn : http://webart.com.tr/uye_girisi.asp?hata=333&Kimlik=hacı%20anaber?

    ordaki h yi a yı c yi de kodlarla yazmak istiyorum mesela? varmıdır bunların kodu...?

    ed: siteyi ellemeyin he :W


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    vallahi yardımcı olayım diye google da asp urldecode diye ararttım ama :D

    http://flangy.com/dev/asp/urldecode.html

    http://www.aspnut.com/reference/encoding.asp

    2. linkte urldecode diye birşey var.

    ---------

    aspyi bıraktığım iyi olmuş bune böyle ? Phpde urldecode diyorsun çözüyor tak diye.ekstradan birşeye gerek yok

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    vallahi yardımcı olayım diye google da asp urldecode diye ararttım ama :D

    http://flangy.com/dev/asp/urldecode.html

    http://www.aspnut.com/reference/encoding.asp

    2. linkte urldecode diye birşey var.

    ---------

    aspyi bıraktığım iyi olmuş bune böyle ? Phpde urldecode diyorsun çözüyor tak diye.ekstradan birşeye gerek yok


    -----------------------------
    kanımca sen benim ne istediğimi anlamamışsın hoca..

    şu %20 %21 var ya bunların harflerdeki karşılıkları varmı?


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    tamamdır çözdüm..


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    http://tarcan.tur0.org/blog/?/etiket/TarAr%C5%9Fiv/

    burdaki % li karakterleri php de urlencode(değişken) yaparak çözebiliyorsun.Asp için urlencode yazdım onlar çıktı

    ha aradığın bunlara bakmaksa ;

    http://meyerweb.com/eric/tools/dencoder/

    %20 boşluk, %21 ! miş

    --

    birde çözüm yolunu yazarsan başkası bu sorunu yaşadığında yardımcı olabilir

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    hex karakter onlar

    öyle olmasının nedeni herhangi bir ulusun özel karakterlerinin hepsinin görüntülenememesi mesela Ş karakteri " %FE " gibi, böyle bişeydi galiba

    not : yanılıyo olma ihtimalim yüksek zira uydurdum :P

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    ascii karakterlerin hex karşılıgı o hocam. 20H=boşluk  v.b v.b %41 yazsa mesela 41H = A dır

    http://www.asciitable.com/

    bknz: ascii to hex code table

Toplam Hit: 2842 Toplam Mesaj: 7