ADSL

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Posmort3m
    Posmort3m's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    MErhaba Arkadaslar 1 ay once adsl kampanyasıyla adsl aldım kablolu modem+2 ay bedava...Aylık 4 gb kotayı gecersem extra para odiyecek miiym?Buy konuda yardımcı olursanız Sevinirim cunku 5 gb oldu da :S

     

    Saygılar..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inSanDeiL
    inSanDeiL's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    Kota olduquna qöre seke seke ödicen.


    Derken qüne$ doqdu ufku çizen kahve renqi daqLarın ardından,ve Senin ßa$ın omZumda!..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    o adsl aldında ii bok yedin birader ttnet zike zike alır parasını. Ayrıca geçtiysen ödeyecen şimdiden faturaya 10 lira daha ekle.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    hacım bende mayısın sonunda kendi aboneliğimi iptal ettirip senin kampanyadan yararlanacağım. şimdi gitsem ibne çocukları mayıs ayını da bedavadan sayıyor. 2 ay kota varmı diye sordum sınırsızmış. yani 2 ay istediğin kadar indir. haziran ve temmuz aylarında bende devamlı indireceğim.

    . . .. . ... .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    dai ilk 2 ay indirebildiğin kadar indir  :D ama kaptırma benim gibi kendini sonra her ay kotayı aşmaya başladım (:

    punto cero
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Posmort3m
    Posmort3m's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    yaw saolun arkadaslar içime soguk su serptiniz parasından diilde indirecegim filmler yarıda kalıyordu :) saolun tekrar:)

    Elimi korkak alıstırmayım demiştim zaten basta:)

Toplam Hit: 1051 Toplam Mesaj: 6