folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Adsl Accountu Çalmayı Bilen Var Mı?



Adsl Accountu Çalmayı Bilen Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zomby3073
    zomby3073's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    arkadaşlar ben sitedeki adsl accountu çalma olayını anladım fakat burada port listesinde bürsürü isim çıkıyo ama ben kendim yapınca bütün portlar boş görünüyo adsl accontu çalıup internete beleş girmek için illa adsl bağlı olmak mı lkazım yoksa adsl modem yeter mi ve sadece adsl account yetmiyo herhalde tlf no önemli mi sayın holyone abimiz bi bana bakarsa çoook ii olurrrrrr


              saolunnnnnnnnn


    "FeaR oF ThE DarK"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zomby3073
    zomby3073's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    anladım zaten bilodum böle olduğuunu fakat be nböle adsl account çalıcıyla interne te bedeva girin yazıyoduda ondan sordum


     


             tesşkürler


    "FeaR oF ThE DarK"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    By_ToDD bunu yazdı:


    dostum adsl acconuntu calsan dahi işine yaramaz çünkü adamın telefon hattınıda çalman lazım ozaman.. :) o kadar uğraşıncaya kadar git kendine limitli adsl al en düşüğünden 30ytl gir internete.. adsl accontu calacakmıs.. calmana gerek sor söylesinler nasıl olsa giremessin.


    yöö Eğer elinde limitli varsa ve kotan dolduysa girersin.. kaç kişiye vermiştm öyle adsl..

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    ne yapcan calıp cırpıp


    sana hırsız demelerini kendine yakıştıabilirmisn.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    x-files bunu yazdı:



    ne yapcan calıp cırpıp


    sana hırsız demelerini kendine yakıştıabilirmisn.






    Beğenmiyorsan gidersin bu siteden.. Burası bir hack portalı farkındaysan..


    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
Toplam Hit: 1794 Toplam Mesaj: 5