Adsl Bağlantı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Arkadaşlar son 3 gündür bağlantımda acayip yavaşlama söz konusu, ( 1 mb / limitsiz )

    Siteler açılırken proplem olmuyor fakat online dizi-sinema izlerken, youtube'de video izlerken, dosya indirirken,

    bağlantım 10-15 kb / s oluyor, fakat sitelerde gezerken 100-150 kb /s oluyor.

    Dns leri değiştim olmadı, dns'leri kaldırdım yine olmadı, tt aradım bana online hız testi yaptırdı, bağlantımın iyi olduğunu ve herhangi bir altyapı çalışmasının olmadığını söyledi.

    Bilgisayara daha sabah format attım, bağlantıları kontrol ettim vs.

    Tşk.ler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Fikir yürütmek isteyen yokmu ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    TT den bir şey yok bilgisi verildiyse muhtemelen hattın iyidir. Tarayıcını değiştir. Bir kaç farklı site de dene bakalım yine aynı sorun var mı ? Dnslerin otomatik olması gerekiyor, olmadı telekomun dnslerini kullan bir dene. Kurduğun programlara dikkat et, özellikle dosya paylaşım programları varsa durdur. Modeminin çağrı merkezini ara yada yapabiliyorsan sen kendin modeminin yazılımını güncelle. Olmadı pm ile bana adsl hizmetindeki sabit numaranı ver, ben yarın akşam bakayım hattın durumu nedir, neler yapabiliriz.

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Bu da benim yeni bağlantı.tam bir felaket.

     

    http://www.speedtest.net/result/708199737.png

    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------
    TT den bir şey yok bilgisi verildiyse muhtemelen hattın iyidir. Tarayıcını değiştir. Bir kaç farklı site de dene bakalım yine aynı sorun var mı ? Dnslerin otomatik olması gerekiyor, olmadı telekomun dnslerini kullan bir dene. Kurduğun programlara dikkat et, özellikle dosya paylaşım programları varsa durdur. Modeminin çağrı merkezini ara yada yapabiliyorsan sen kendin modeminin yazılımını güncelle. Olmadı pm ile bana adsl hizmetindeki sabit numaranı ver, ben yarın akşam bakayım hattın durumu nedir, neler yapabiliriz.
    -----------------------------

    Valla dns leri sildim, oto al seçtim, aynı durum devam ediyor.

    Modemin sürücüsünün son  halini yükledim, herhangi bir dosya paylaşım proğramı kullanmıyorum.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Benim ümidim kırıldı.ancak telekomun olmadığı bir altyapı olduğu zaman adsl keyif verir şu an ki durum bunları ifade ediyor.3 G adsl kadar hesaplı değil ama kullanacam.ne kadar alıp o o kadar ödemek var.4 MB bağlantı alıyorsun santralden verilen şiddet tükürük misali.ama faturanı son şiddetle alıyorlar.sömürge ülkesiyiz.altyapıya yapılan yatırımla bu kadar olur.ADSL in  üst ürünleri avrupada doyuma ulaşmış biz adsl i hazmedemedik daha.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
Toplam Hit: 980 Toplam Mesaj: 6