Adsl Bağlantı Sorunu
-
Arkadaşlar son 3 gündür bağlantımda acayip yavaşlama söz konusu, ( 1 mb / limitsiz )
Siteler açılırken proplem olmuyor fakat online dizi-sinema izlerken, youtube'de video izlerken, dosya indirirken,
bağlantım 10-15 kb / s oluyor, fakat sitelerde gezerken 100-150 kb /s oluyor.
Dns leri değiştim olmadı, dns'leri kaldırdım yine olmadı, tt aradım bana online hız testi yaptırdı, bağlantımın iyi olduğunu ve herhangi bir altyapı çalışmasının olmadığını söyledi.
Bilgisayara daha sabah format attım, bağlantıları kontrol ettim vs.
Tşk.ler

-
Fikir yürütmek isteyen yokmu ?
-
TT den bir şey yok bilgisi verildiyse muhtemelen hattın iyidir. Tarayıcını değiştir. Bir kaç farklı site de dene bakalım yine aynı sorun var mı ? Dnslerin otomatik olması gerekiyor, olmadı telekomun dnslerini kullan bir dene. Kurduğun programlara dikkat et, özellikle dosya paylaşım programları varsa durdur. Modeminin çağrı merkezini ara yada yapabiliyorsan sen kendin modeminin yazılımını güncelle. Olmadı pm ile bana adsl hizmetindeki sabit numaranı ver, ben yarın akşam bakayım hattın durumu nedir, neler yapabiliriz.
-
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
TT den bir şey yok bilgisi verildiyse muhtemelen hattın iyidir. Tarayıcını değiştir. Bir kaç farklı site de dene bakalım yine aynı sorun var mı ? Dnslerin otomatik olması gerekiyor, olmadı telekomun dnslerini kullan bir dene. Kurduğun programlara dikkat et, özellikle dosya paylaşım programları varsa durdur. Modeminin çağrı merkezini ara yada yapabiliyorsan sen kendin modeminin yazılımını güncelle. Olmadı pm ile bana adsl hizmetindeki sabit numaranı ver, ben yarın akşam bakayım hattın durumu nedir, neler yapabiliriz.
-----------------------------Valla dns leri sildim, oto al seçtim, aynı durum devam ediyor.
Modemin sürücüsünün son halini yükledim, herhangi bir dosya paylaşım proğramı kullanmıyorum.
-
Benim ümidim kırıldı.ancak telekomun olmadığı bir altyapı olduğu zaman adsl keyif verir şu an ki durum bunları ifade ediyor.3 G adsl kadar hesaplı değil ama kullanacam.ne kadar alıp o o kadar ödemek var.4 MB bağlantı alıyorsun santralden verilen şiddet tükürük misali.ama faturanı son şiddetle alıyorlar.sömürge ülkesiyiz.altyapıya yapılan yatırımla bu kadar olur.ADSL in üst ürünleri avrupada doyuma ulaşmış biz adsl i hazmedemedik daha.
