folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder ADSL Dış Hatlarda Problem Mi Var?



ADSL Dış Hatlarda Problem Mi Var?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanskaans
    kaans
    kaans's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2003
    Erkek

    Arkadaşlar merhaba, 4 gün önce başlattığım linux dosyası ( 4 Gb 383 Mb ) %98 e geldi hiç ilerlemiyor yada çok yavaş ilerliyor 80 Mb daha indirse dosya bitecek fakat indiremiyor deli oldum sizdede telekomdan kaynaklanan adsl problemleri var mı gerçi 29 milyona bu hız yavaş ama ne yaparsınız bu başlı başına bir problem sanırım.


    iyi çalışmalar kolay gelsin.


    Software Developer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    abi ölmüş  sen baştan başat
Toplam Hit: 1140 Toplam Mesaj: 2