ADSL Dış Hatlarda Problem Mi Var?
-
Arkadaşlar merhaba, 4 gün önce başlattığım linux dosyası ( 4 Gb 383 Mb ) %98 e geldi hiç ilerlemiyor yada çok yavaş ilerliyor 80 Mb daha indirse dosya bitecek fakat indiremiyor deli oldum sizdede telekomdan kaynaklanan adsl problemleri var mı gerçi 29 milyona bu hız yavaş ama ne yaparsınız bu başlı başına bir problem sanırım.
iyi çalışmalar kolay gelsin.
-
abi ölmüş sen baştan başat
Toplam Hit: 1140 Toplam Mesaj: 2
