Adsl Faturası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    256k kotasız adsl kullanıyorum. her ay 49 ytl gelen fatura bu ay 54.75 ytl geldi. diğer 256k kullanan arkadaşlar size ne kadar fatura geldi?

    enjoy i'm vaccinated
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrtctn_
    mrtctn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mart/2007
    Erkek

    walla ben kotalı kullanıyorum bu ay fatura 83 gecen ay 72 geldı a.k

    gerısını sen -dusun hoca.. 


    "Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar." M. Kemal ATATÜRK
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------
    256k kotasız adsl kullanıyorum. her ay 49 ytl gelen fatura bu ay 54.75 ytl geldi. diğer 256k kullanan arkadaşlar size ne kadar fatura geldi?
    -----------------------------

    bir önceki ayın faturasını gecikmeli ödediysen gecikme bedelini bi sonraki aya aktarıyolar..eğer değilse bilemicem telekom sonuçta..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrasaral
    ultrasaral's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    bnde kotalı kullanıom bi kere bile 29 glmedi hep 70 80 90 nie bole oluyiki yaf

     


    etme eşekle muhabbet küstürüsün silme cam kırıyla ........ kesdürürsün/ istr medeni ol ister kıro her yemekten snra yak bir puro
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    la ben de 2 aydır kotalı kullanıorum. kotayı geçince ücretlendirme nası oluo

    çocuktum,büyüdüm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    ben  256kps kullanıorum 56,50 ytl ödedim :D 49+bağlantı dalgası+gzammı ama az ytl 1,5 ytl falan :P
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrtctn_
    mrtctn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mart/2007
    Erkek
    kotayı astıgın her gb basına 8-10 ytl arası koyuyolar..tam olarak emın degılım..

    "Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar." M. Kemal ATATÜRK
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    bende 256 kullanıyorum 3gb kotam var bizim arkadasta 6gb kota izni var bu nasıl oluyo ben anlamadım ayda ben 50den assa ödedigimi hic hatirlamiyom
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    bende 256 kotasız kullanıyorum.

    fark yok. bu ayda 49 gelmiş.

    fatura ayrıntına baksana. 5 ytlküsürün neden eklendiği orda yazıyor olmalı

Toplam Hit: 1015 Toplam Mesaj: 9