Adsl Faturası
-
256k kotasız adsl kullanıyorum. her ay 49 ytl gelen fatura bu ay 54.75 ytl geldi. diğer 256k kullanan arkadaşlar size ne kadar fatura geldi?
-
walla ben kotalı kullanıyorum bu ay fatura 83 gecen ay 72 geldı a.k
gerısını sen -dusun hoca..
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
256k kotasız adsl kullanıyorum. her ay 49 ytl gelen fatura bu ay 54.75 ytl geldi. diğer 256k kullanan arkadaşlar size ne kadar fatura geldi?
-----------------------------bir önceki ayın faturasını gecikmeli ödediysen gecikme bedelini bi sonraki aya aktarıyolar..eğer değilse bilemicem telekom sonuçta..
-
bnde kotalı kullanıom bi kere bile 29 glmedi hep 70 80 90 nie bole oluyiki yaf
-
la ben de 2 aydır kotalı kullanıorum. kotayı geçince ücretlendirme nası oluo
-
ben 256kps kullanıorum 56,50 ytl ödedim :D 49+bağlantı dalgası+gzammı ama az ytl 1,5 ytl falan :P
-
kotayı astıgın her gb basına 8-10 ytl arası koyuyolar..tam olarak emın degılım..
-
bende 256 kullanıyorum 3gb kotam var bizim arkadasta 6gb kota izni var bu nasıl oluyo ben anlamadım ayda ben 50den assa ödedigimi hic hatirlamiyom
-
bende 256 kotasız kullanıyorum.
fark yok. bu ayda 49 gelmiş.
fatura ayrıntına baksana. 5 ytlküsürün neden eklendiği orda yazıyor olmalı
Toplam Hit: 1015 Toplam Mesaj: 9
