Adsl Hakkında Bir Kaç Soru
-
Arkadaşlar Son 3 Gündür Net'e Bağlanmakta Sorun Yaşıyordum.
TT Çağrı Merkezini Aradığımda Bana Modemin IP Almadığı Söylediler. Ben Bugün İçerisinde TT' yi Aradım Arıza Kaydı Yaptırdım Bana Bugün İçerisinde Dönüleceğini ve pc ile Modemin Açık Olması Gerektiğini Söylediler. Ben Tmm Dedim, Ama Maalesef Evde Kimse Yoktu. Sanırım Dün Gece Formattan Sonra Pc'yi Kapadıktan Sonra 3Yol'u Prizde Unutmuşum ve Böylece Modem Açık Kalmış. Ben Umutsuzca Eve Geldğimde Modemin Açık Olduğunu Farkettim ve Pc'yi Açtığımda Net'e Bağlanabildim.
1) Merak Ettiğim TT'net Nasıl Bir Müdahelede Bulunmuş Olabilir?
2) Modemimde ( Airties RT-101; İndirme ( Download ) : 1011 Kb / S --- Gönderme ( Upload ) : 253 / S Yazıyor ve Bu Veriler Bana Düşük Gibi Geldi. ( Adsl Sınırlı 4 BG Bağlantım Var ) Sizce Olması Gereken Değerler Nedir?
3) http://speedtest.ttnet.net.tr/ Adresinde Çıkması Gereken Normal Değerler Hakkında Yardımcı Olurmusunuz?
Şimdiden Tşk.ler
-
bi mudahalede bulunmadilar
sorunlarini duzelttiler..
-
Abi bu ilk defa mı başına geliyor. Dediği gibi telekomdan kaynaklanan problemi gidermişler,sana sağlamış oldukları hatla ilgili yani...Hiz degerlerin de gayet normal.
Neyse söz konusu telekomsa yoruma gerek yok...
Tek tavsiyem, her zaman nete giren modemin nete girmiyorsa bilgisayara reset at, modemin fişini çıkar tak, ona rağmen bir gelişme yoksa 4440375 telekom ariza
hattini araman...(Edeceğin küfürleri seçmek kişinin kendi inisiyatifinde oldugundan o kısma karışmıyorum!)
-
mevzu bahıs telekomsa devamı küfürdür...
-
1. modem ayarların doğru ve ip almıyorsan..arıza kaydın açıldıysa santralden kontrol edilmiş ve düzelmiştir.
2. modem arayüzü veya hizmet programlarındaki down ve up değerleri %100 göstermez.
3. speedtestten alacağın değer 1mbit için min. 800 max. 886'dır
-
YaSevYaTerket_CoM bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaşlar Son 3 Gündür Net'e Bağlanmakta Sorun Yaşıyordum.
TT Çağrı Merkezini Aradığımda Bana Modemin IP Almadığı Söylediler. Ben Bugün İçerisinde TT' yi Aradım Arıza Kaydı Yaptırdım Bana Bugün İçerisinde Dönüleceğini ve pc ile Modemin Açık Olması Gerektiğini Söylediler. Ben Tmm Dedim, Ama Maalesef Evde Kimse Yoktu. Sanırım Dün Gece Formattan Sonra Pc'yi Kapadıktan Sonra 3Yol'u Prizde Unutmuşum ve Böylece Modem Açık Kalmış. Ben Umutsuzca Eve Geldğimde Modemin Açık Olduğunu Farkettim ve Pc'yi Açtığımda Net'e Bağlanabildim.
1) Merak Ettiğim TT'net Nasıl Bir Müdahelede Bulunmuş Olabilir?
2) Modemimde ( Airties RT-101; İndirme ( Download ) : 1011 Kb / S --- Gönderme ( Upload ) : 253 / S Yazıyor ve Bu Veriler Bana Düşük Gibi Geldi. ( Adsl Sınırlı 4 BG Bağlantım Var ) Sizce Olması Gereken Değerler Nedir?
3) http://speedtest.ttnet.net.tr/ Adresinde Çıkması Gereken Normal Değerler Hakkında Yardımcı Olurmusunuz?
Şimdiden Tşk.ler
-----------------------------2. soruya hitaben 4gb limitli aboneler için 1024/256 dır ara 4440375i tekrar 5i tuşla ben modem arayüzünde 1011/253 kbps olarak görüyorum sisteminizde şu an değerlerim ne olarak görünüyor de..onlarda evet o şekilde görünüyor derse arıza kayıdı alınır ve düzeltilir hattan kaynaklı bir problemse eğer mesela evdeki tel girişlerinden dolayı bile hızın düşebilir ;)
3. soru blutarm arkadasımın dediği gibi 1024 lerin 800-886 arasında bir değerdir, diğerleride 2 katı şeklinde gider (2mbps=1200,4mbps=3200 gibi)
Ama hız testini yaparkende belli şartları yerine getirmen gerekir..Örneğin, tek bilgisayar direk modeme bağlı olacak hatta bağlı fax yada pos cihazı olmayacak,antivirüs,paylaşım,interneti kullanabilecek tüm programları kapatman gerekir kısa süreliğine..
