ADSL Hızı
-
gün boyunca netim bi acaip yavaştı hiç aklıma gelmior gireyim bakayım niye hızı bu kadar düşük bişi indirmiodum toreente film attım 1 saat old %1.6 sını indirmiş dedim noluyo lan modemin içine girdim şaka gibi ADSL Hızı: 96 / 288 kbps Çıktı normalde 100mb bi dosyayı indirsem 116 yla çeker şimdi 36 yla çekio arıorm ttnet i diolar sorun vardır kablolarınızda bakıorum kablolara bişi yok :S sinirdedn çatladım bune en son arıza kaydımı aldı yarın gün içinde urucaklarmışmış :S
-
Bilmiyorum bir yararı olurmu ama; kabloları spiral şeklinde kıvırıp koymayın asla...birbirine girişim içerisinde bulunup hız konusunda yavaşlık çekebilirsiniz...
-
ttnetin...... gerisinde site kapanıyor mecbur ...
-
dnslerini kontrol et, otomatik yap.
birde modemin içinde mtu değerini 1453 yap.
Toplam Hit: 1001 Toplam Mesaj: 4
