Adsl Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlife
    warlife's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    yeni baglattım neti ve ilk ay gelen faturaya bak ... gel de küfretme

    kota aşımı 269 

    aylık ücret 21.8 >>normal

    kıst aylık ücret 19.62>>>>>>> ne demek  oluyo bu bi pok anlamadım

    bağlantı ücreti 4.32

    kdv 8,6

    ötv 7,16

    damga vergisi 0,33

    genel toplam 63,85

    şimdi gel de küfretme aq yerinde bana 29,9 adsl 5,75 bağlantı ücreti taksidi bide kotayı astım 2.5 ytl de ordan tutsa tutsa 40 YTL tutar bu nie 63 geldi hani pazartesi yani yarını bekliyom önce güzellikle sorcam sonra da eger baktım canımı sıktı sövicem telekomda tüm telekomdakilere..


    diyalektik için kesin, mutlak hiç bir şey yoktur..Her şeyin bir geçmişi vardir ve bir geleceği olacaktır. Her şey bir kez bulunduğu yerde her zaman icin kesin olarak bulunmaz, ve o bugünki o,kesin ve son değildir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    başta sölemiolar ama 3. ay hep böle gelio 2 arkadaşıma böle geldi biri 63 biri 66
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    madem seni sömüyor cepteki 3 kuruşu alıyor sen de benim gibi yap bak amcaoğluyla bugün bilgisayar alacaktık çok pahalı diye almadık hele bi alsın sınırsıza geçecem kablo çekecem ona tamamdır en pahalı interneti kullandırır sın ha söyle aga söyle şu türkiyede 15 milyondan  10 milyonu türk telekoma öfkeli değilse bende ney olmayım söyle madem sömürüyor bende sömürecem valla indiremediğim zamanlar oluyor unutuyorum sonradan pişman oluyorum indiremediğime artık yok indirecem full anasını satayım banada ilk başta o kazığı yedirdiler  öyle böyle bal gibi ödedim ne de olsa devlet bu kelleyide keser herşeyide

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karsinojen
    karsinojen's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Benimde 58 gelmişti bu konu hakkında bi başlık açmıştım zaten... şerefsizler 29 milyona kdv dahildir diyolardı. Faturada kdv ve öiv yi de eklemişler ondan dolayı herkese 15 ytl fazla gelmiş... Bi araştır bi sonuca ulaşırsan bizede bildir.

    www.karsinojen.tr.cx
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    devlet değil ganimet özelleştirildi şu an elin gavurunun elinde
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    pcBear bunu yazdı:
    -----------------------------
    devlet değil ganimet özelleştirildi şu an elin gavurunun elinde
    -----------------------------

     doğru haklısın dostum ah ah atamız olacaktı ki türk telekomu kapatır dı bi ülkenin iletişim kaynağını elin gavuruna veriyorsun yok böyle bişey

     kurtuluş savaşında bile katiyyen kabul etmemiştir atamız nasıl bir devlet te yaşıyoruz elin gavuru ayda 6 ytl ye sınırsız kullanıyor üstelik yazıklar olsun

    ne kadar isyan etsekte bi işe yaramıyor


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    hocam devletin elindeyken de az sikilmiyorduk,hele bi hatırlasana,Dial-up zamanlarını,anasını satıyım aylık 30 kağıt TTnet aboneliğe verildik,bi de boktan 56k bağlantı için saati 0,80 kuruşa nete bağlanırdık,beklerdik ki saat 22:20 olsun ki ikinci indirime girsin diye...

    Her türlü zikiyolar,devlette zikti,şimdi özelde,o da zikiyo


    Çekil,Önümden Çekil...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Telekomun aq diyorum başka birşey demiyorum.Telekomu tartışmaktan klavyem aşındı.

    λ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlife
    warlife's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    yaa o deilde orda bi karı wardı o anlattı bana dedim bak öğrenciyim calısmıyom aq 29 + 6 35 ytl iyi dedim dısarı gitmeyiz ama bana demedi ler ki sikicem yarın bi olsun warya telekomda olay war amını dinini sikicem o telekomun bu fiyatın üzerine güzel güzel sövme yontemleri hazırlıyom. kesilirse kesilsin baglanti sokarım onlarin baglantisina o cektikleri kablo kladar gotlerine kablo sokmak lazım walla iyi deilim ben haksızlıga hayatta gelemem ...

    diyalektik için kesin, mutlak hiç bir şey yoktur..Her şeyin bir geçmişi vardir ve bir geleceği olacaktır. Her şey bir kez bulunduğu yerde her zaman icin kesin olarak bulunmaz, ve o bugünki o,kesin ve son değildir
Toplam Hit: 880 Toplam Mesaj: 9