Adsl Sorunu
-
yeni baglattım neti ve ilk ay gelen faturaya bak ... gel de küfretme
kota aşımı 269
aylık ücret 21.8 >>normal
kıst aylık ücret 19.62>>>>>>> ne demek oluyo bu bi pok anlamadım
bağlantı ücreti 4.32
kdv 8,6
ötv 7,16
damga vergisi 0,33
genel toplam 63,85
şimdi gel de küfretme aq yerinde bana 29,9 adsl 5,75 bağlantı ücreti taksidi bide kotayı astım 2.5 ytl de ordan tutsa tutsa 40 YTL tutar bu nie 63 geldi hani pazartesi yani yarını bekliyom önce güzellikle sorcam sonra da eger baktım canımı sıktı sövicem telekomda tüm telekomdakilere..
-
başta sölemiolar ama 3. ay hep böle gelio 2 arkadaşıma böle geldi biri 63 biri 66
-
madem seni sömüyor cepteki 3 kuruşu alıyor sen de benim gibi yap bak amcaoğluyla bugün bilgisayar alacaktık çok pahalı diye almadık hele bi alsın sınırsıza geçecem kablo çekecem ona tamamdır en pahalı interneti kullandırır sın ha söyle aga söyle şu türkiyede 15 milyondan 10 milyonu türk telekoma öfkeli değilse bende ney olmayım söyle madem sömürüyor bende sömürecem valla indiremediğim zamanlar oluyor unutuyorum sonradan pişman oluyorum indiremediğime artık yok indirecem full anasını satayım banada ilk başta o kazığı yedirdiler öyle böyle bal gibi ödedim ne de olsa devlet bu kelleyide keser herşeyide
-
Benimde 58 gelmişti bu konu hakkında bi başlık açmıştım zaten... şerefsizler 29 milyona kdv dahildir diyolardı. Faturada kdv ve öiv yi de eklemişler ondan dolayı herkese 15 ytl fazla gelmiş... Bi araştır bi sonuca ulaşırsan bizede bildir.
-
devlet değil ganimet özelleştirildi şu an elin gavurunun elinde
-
pcBear bunu yazdı:
-----------------------------
devlet değil ganimet özelleştirildi şu an elin gavurunun elinde
-----------------------------doğru haklısın dostum ah ah atamız olacaktı ki türk telekomu kapatır dı bi ülkenin iletişim kaynağını elin gavuruna veriyorsun yok böyle bişey
kurtuluş savaşında bile katiyyen kabul etmemiştir atamız nasıl bir devlet te yaşıyoruz elin gavuru ayda 6 ytl ye sınırsız kullanıyor üstelik yazıklar olsun
ne kadar isyan etsekte bi işe yaramıyor
-
hocam devletin elindeyken de az sikilmiyorduk,hele bi hatırlasana,Dial-up zamanlarını,anasını satıyım aylık 30 kağıt TTnet aboneliğe verildik,bi de boktan 56k bağlantı için saati 0,80 kuruşa nete bağlanırdık,beklerdik ki saat 22:20 olsun ki ikinci indirime girsin diye...
Her türlü zikiyolar,devlette zikti,şimdi özelde,o da zikiyo
-
Telekomun aq diyorum başka birşey demiyorum.Telekomu tartışmaktan klavyem aşındı.
-
yaa o deilde orda bi karı wardı o anlattı bana dedim bak öğrenciyim calısmıyom aq 29 + 6 35 ytl iyi dedim dısarı gitmeyiz ama bana demedi ler ki sikicem yarın bi olsun warya telekomda olay war amını dinini sikicem o telekomun bu fiyatın üzerine güzel güzel sövme yontemleri hazırlıyom. kesilirse kesilsin baglanti sokarım onlarin baglantisina o cektikleri kablo kladar gotlerine kablo sokmak lazım walla iyi deilim ben haksızlıga hayatta gelemem ...
