Adsl Ve Air Tales 205
-
arkdaşlar tarifyei 1204 den 4096 ya çevirdim normalde rapiiden şifre olamdan elidme 60 70 le indiriyordum 4096 ya geçtim yine şifresiz 90 ile indiriyor ve hatta sadece ben varken arkdaşlar bağlı değil iken ne diyorusnuz?
-
sifresiz rapid de hiz sinirlamasi var , gayet normal...
-
ttnetse arada yavaşlıyor felan o gunlerden bırındesındır herhalde.bekle bı hafta felan.eger hep boyle devam ederse bosuna fazladan para verme tekrardan 1024 e gec derim
-
ama rapid dıyorsun ya pardon.rapid se sifresizse hız sınırı oluyor baba.ben yanlıs anlamısım pardon
-
şifresiz 100k yı aşıyorum ben ama serveri iyi kovalamanız gerekir rapidden genellikle cogent ve level 3(4) serverlerinden çekerseniz max. hızı yakalayabilirsiniz
herzaman olcak diye birşey yok tabi ama diğerlerine göre oran daha yüksek
-
Hoca bende 4096 var... rapid pre ile 460 ile çekiyorum :).. rapıdın download serverlerı level 2 ve 3 yap ben oyle kullanıyorum
-
hiç unutmam biz telekomdayken pre ile 4 m ile indirirken presiz 90-100 k ile indirirdik
ne günlerdi şimdi 1 mbps çok koyuyo
-
1024-Rapid Free 118 de çekiyorum
Toplam Hit: 1715 Toplam Mesaj: 8
