Aerobilet Hakkında
-
ya elinde olupta kullanmayan var mı acaba ? veya kullanmayacak ?
bilet alımı yapıcam da yurtiçi bilet fiyatlaır çok pahalı bir nebze iyi gelir ya
-
26 liralık bonusu on liraya satarım
-
la olm alobilethatti.com sitesine gir taksitle al biletini aerosu mu kaldı bu işin artık herife bak 26 liralık zımbırtıyı 10tlye satıyor zaten 15 lira hizmet parası alıyorlar ne anladın bu işten
-
KaRaKuLe bunu yazdı
la olm alobilethatti.com sitesine gir taksitle al biletini aerosu mu kaldı bu işin artık herife bak 26 liralık zımbırtıyı 10tlye satıyor zaten 15 lira hizmet parası alıyorlar ne anladın bu işten
aga 26 haziranda memlekete 53TL'den bilet almıştım, bi bakim dedim la bu verdiğin sitede daha ucuz olmasın diye, 27TL'ye gördüm hayata küstüm.
sonra bir ileri tıkladım vergiler hizmetler bişiler bindi 70'küsür oldu, hayatla tekrar barıştım.
-
bilet alacaklar bence firmaların kendi web sayfalarından alsın,
aracıların firmanın resmi sitesinden daha ucuz olması gibi durumlara bi arkadaşım amerikada bazen denk geldiğini söylemişti, ama türkiye'de hiç görmedim.
aerobilet'in para dağıtması gibi reklam hareketlerinden bahsetmiyorum tabi..
-
muaythaist bunu yazdı
bilet alacaklar bence firmaların kendi web sayfalarından alsın,
aracıların firmanın resmi sitesinden daha ucuz olması gibi durumlara bi arkadaşım amerikada bazen denk geldiğini söylemişti, ama türkiye'de hiç görmedim.
aerobilet'in para dağıtması gibi reklam hareketlerinden bahsetmiyorum tabi..
hacım aslında aracı siteler bazen daha ucuz olabiliyor mesela bak skyscanner.com buraya girersen istanbul - italya bileti gidiş dönüş 600 tl ama pegasusdan giriyorsun aynı uçak aynı saat bilet 640tl sorun bizim ülkede yani :)
