folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ağ Adresi Alınamıyor!! Acil Yardım



Ağ Adresi Alınamıyor!! Acil Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    [a href=http://urlal.com/dqqf][img src=http://i0912.hizliresim.com/2009/12/12/5041.jpg][/a]

     

    [a href=http://urlal.com/dqqf][img src=http://i0912.hizliresim.com/2009/12/12/5047.jpg][/a]

     

    slm ağalar. resimde görüldüğü gibi net bağlantımda sorun var. 3 pc kullanıyoruz. bitanesi kablolu diğer ikisi kablosuz. benm pcde kablosuz kullanıyorum(kullanmaya çalıştım). şifreyi giriyorum. ağ adresi alınıyor diyor sonra ilerlemiyor kaç gündür alamadı bi ağ adresi :S. bu konuyla alakalı bütün konulara sorunlara baktım ama çözüm yolu bulamadım. pc Hp 530 un bilmem ne modeli. wireles driverleri 3 4 kere yeniden yükledim olmadı :S. kabloyu taktığımda sorunsuz bağlanıyor ama kablosuz da bağlanmıyor. acil yardım lazım. teşekkürler şimdiden.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    olası nedenler :

     

    1. Kablo iyi oturmamıştır sök yeniden tak yada kontrol et

    2. Swich (hub)'ın voltajdan dolayı sapıtmıştır, kapat yeniden aç 

    3.direk modem bağlantısı ile yapıyorsan, modemin aynı şekilde sapıtmıştır kapat aç düzelmezse servise ver yada yeni al 

    4. ethernet kartında sorun vardır. Kaldır yeniden kur, onboard ise  harici bir tane tak 

    5. belkide  hiç bir sorun  yok ipnelik  olsun diye yapıyor  bilgisayar, kapat aç.

    6. olası nedenler bunlar. 


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Eğer Otomatik Almıyorsa Sen Kendin Elle Ata Denedinmi Bunu ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    eyv cevplar için tşk

    @karakutu modem 2 kat aşağıda evde kimse yok. kafeden giriyorum şimdi kablosuz kullanıyrum. etherneti nerden kaldırcam. intelin wireles sürücüsünü 3 4 farklı versiyonunu kurdum olmadı.

     

    @Rebel ip adresini elle yaptım. bağlandı dedi ama nete girmiyo. msnede sorun gider dedim varsayılan ağ gecidinde ünlem işareti çıktı :S

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    eyv cevplar için tşk

    @karakutu modem 2 kat aşağıda evde kimse yok. kafeden giriyorum şimdi kablosuz kullanıyrum. etherneti nerden kaldırcam. intelin wireles sürücüsünü 3 4 farklı versiyonunu kurdum olmadı.

     

    @Rebel ip adresini elle yaptım. bağlandı dedi ama nete girmiyo. msnede sorun gider dedim varsayılan ağ gecidinde ünlem işareti çıktı :S


    -----------------------------

     

    Oraya Ne Yazacağını Biliyorsundur Umarım Eğer Bilmiyorsan Sana Ben Bir Örnek Vereyim

     

    İp Adresi Bölümüne 192.168.1.xx "xx" Olan Yere 2 Haneli Bir Sayı Yaz Mesela 31 :)

     

    Alt Ağ Maskesi Otomatik Geliyor Zaten...

     

    Varsayılan Ağ Geçidine Modemin İp Sini Gir Genelde 192.168.1.1 Yada 192.168.2.1 Dir İnş. Olur...

     

    Edit

     

    ip Adresi Yazan Yerde 192.168.1.xx Yazmışım Ya Modemin İpsi Neyse Oraya Yaz Sadece Sonunu Değiştir Dikkat Et Ağda Olan Bir İp Girme Zaten Uyarı Verir Sende Başka Girersin.. Saygılar

     

     

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    dns kullanıyorsan iptal ediver

    olmadı modemin teknik destek hattını ara airtiesi bi kere aramam gerektiydi hizmet çok iiydi..


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    şifreyi yanlış girmiş olabilirsin


    http://kocaer.me
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    @RebelliouS_SouL  kardeş denedim. diğer pclerin xxxxxx 1,1 diğerinin 1,2 sonu ben 1,3 ve 1,4.... vs denedim bağlandı dedi. hızını falan gösteriyo ama nete girmiyo msne girmiyo. bağlandı yazıyo ama :S

    ayrıca diğer pclerde 222,222,67.... falan diğe dns var onlarıda yazdım ipi de elle yazdım gene olmuyo:S

     

    @schizophrenictr otomatik dns vardı. ağ geçidi ve ağ adresinde prob vardı yazıyodu. dnsyi diğer pclerinkiyle aynı yaptım bağlandı bu sefer. ama net yok gene.

     

     @o6u2 yok aga şifre doğru. kaç defa değiştirip denedim şifreyi iptal ettim gene durum aynı

     

Toplam Hit: 2302 Toplam Mesaj: 8