Ağ Adresi Alınıyor - Hatası
-
Ark.lar evdeki modeme kablosuz olarak bağlanıyorum herhangi bir sorun yaşamıyordum ama,
Kardeşim bugün kendi laptopu ile bağlanmak istediğinde " Ağ Adresi Alınıyor " diyor ve dakikalarca sürüyor bu olay,
Sizce eksik - hatalı olan nedir ?
Tşk.ler
-
Bekleme sonunda ag adresi alamiyorsa
1-sifreyi yanlis giriyor - wpa -psk -personal vs. dikkat etsin
2-Modemde mac-filter etkin olabilir
3-Kardesinin bilgisayarinda ip adresleri daha once elle verilmistir, suanda ip almak istedigi networkten farkli olabilir.Yani elle verilen ip 1.0 networkune aittir, senin modemin 2.0 ipler dagitiyor olabilir.
-
hocam bazı wireless kartlar piçlik yapıyo bu konuda. başımıza gelmişti. şifreleme türünü wep128 yap. sağlam bi şifre koy :) o şekilde bağlan.
-
bütün ayarları sırayla deneyerek 1.5 saatte yapmıştım :)
kendi ip adresini atayarak deneyebilirsin otomatikte problem olabilir
-
saqeslanger bunu yazdı:
-----------------------------
bütün ayarları sırayla deneyerek 1.5 saatte yapmıştım :)
kendi ip adresini atayarak deneyebilirsin otomatikte problem olabilir
-----------------------------sizin modemde piçlik yapıyodu uğraştınız uğraştınız olmadı geldim 5 dkya yapmıştım :D hatırla gülüm. hatta abin hatırlasın :D
-
interfector bunu yazdı:
-----------------------------
saqeslanger bunu yazdı:
-----------------------------
bütün ayarları sırayla deneyerek 1.5 saatte yapmıştım :)
kendi ip adresini atayarak deneyebilirsin otomatikte problem olabilir
-----------------------------sizin modemde piçlik yapıyodu uğraştınız uğraştınız olmadı geldim 5 dkya yapmıştım :D hatırla gülüm. hatta abin hatırlasın :D
-----------------------------ben okul internetinden bahsediyorum abi :D (konu sapmasın bu arada)
-
computerwolf 3. olasılık düzeltiyorum el ile atanmış ip dhcp yi azer.pc ağa hemen bağlanmış gibi davranacak ve routera ping atılamayacaktır.. nezmaan öğreneceksin bu işleri bilmemki.. :)
sorunun cevabına gelince
şifre yanlış giriliyo
