Ağ Bağlantılarından Anlayanlar?
-
arkadaşlar şimdi bir masa üstü 2 de lap top pc var elimde 3 de xp birtanede modem var şimdi aynı evde age of empires 2 yapmak istiyoruz fakat pcler birbirini görmüyor hamachide dehil herşeyi denedik birşeymi atlıyoruz ne yapmamız lazım
-
güvenlik duvarını kapatmayı denediniz mi hamachiyle oynayınca güvenlik duvarıengelliyordu doğru hatırlıyorsam
-
ewt yaptık
-
switcher var mı ? socketleri doğru bağladınmı kontrol et bi.
-
laptoplarla kablosuz baglanıyosun sanırsam.
-
modem kablosuzmu
-
Tüm bilgisyarlara elle ip ver.
-
XP ise işletim sistemi, yüklü değillerse IPv4 ve IPv6 yükle.
-
ağları yeniden workgroup olarak kur + hepsine el ile ip adresi gir.
-
ben kablo ile diğer arkdaşlar kablosuz bağlanıyor.
el ile ip nasıl atanıyor yerini biliyorumda neler yazacağımı bilmiyorum
-
hocam öncelikle ağ bağlantısında normal olarak windowslar birbirini görüyormu onu anlaman lazım... onun için en basit yol sen bir dosyayı paylaşıma ver diğer arkadaşlar erişmeye çalışsın... erişemezlerse öncelikle çalışma grubunu kontrol et... hepsinin aynı çalışma grubunda olması lazım... birde ağ bağlatılarım özellikler üzerinden seçtiğin ağ kartının tcp/Ip protokolü için özellikler seçeneğinden ip adreslerini otomatik yap sorun olacağını sanmıyorum... bunlara rağmen görmezse eğer
o durumda xpler ile ilgili birşey sormam gerek... kurulu olan xpler şu kırpılmış xplerden bir tanesi mi? mesela tnc xp gibi... eğer onlardan birisiyse ağda sorun çıkardığını söyleyebilirim... şimdi eğer öyleyse normal bir xp kurman gerekecek...
