Ağ Bağlantısı - Klasör Şifreleme
-
10 bilgisayarlı bi ağ üzerindeym. ağ bağlantısında paylasıma açtıgım klasörü sadece tek bi bilgisayarın görmesini yada şifreli olmasıını istiyorum.
nasıl yapabilirim? yardımcı olabilcek varmı
-
Klasörü şifrelersen klasör şifreleme programlarıyla misal dosya bekçisi olur sanırım
-
Benim kullandığım yöntemi anlatayım.
Başlat-->çalıştır--->control userpasswords2 (arada boşluk olucak)
yazıyorsun.Sonra gelen ekranda Guest yazan hesabı seçip altta parola sıfırla var.Oraya tıklayıp şifreyi gir.Artık ağdaki bir kullanıcı senin paylaşımlarına bu şifreyle girmek zorundadır.
-
totalvoltage bunu yazdı:
-----------------------------Benim kullandığım yöntemi anlatayım.
Başlat-->çalıştır--->control userpasswords2 (arada boşluk olucak)
yazıyorsun.Sonra gelen ekranda Guest yazan hesabı seçip altta parola sıfırla var.Oraya tıklayıp şifreyi gir.Artık ağdaki bir kullanıcı senin paylaşımlarına bu şifreyle girmek zorundadır.
-----------------------------tüm paylaşımlara değilde istediğim klasöre olsa daha iyi olcak.
senin dediğin gibi de denedim yalnız karsı pc den girmeye çalısınca şifre sormuyo. direk bu klasör şifreli falan dio. bi yerde hata mı yaptm, yardımcı olurmusun.
-
dediğim şekilde yaptıysan şifre sorması lazım ben sürekli bu şekilde kullanıyorum.
-
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------
Klasörü şifrelersen klasör şifreleme programlarıyla misal dosya bekçisi olur sanırım
-----------------------------dosya bekçisi şaşma...
-
dostum hiç uzaklarda arama winrar yada winziple şifreli olarak sıkıştır. şifreyi arkadaşına söyle açsın. o kadar
