Ağ Bağlantısı Sorunu (Yardım)
-
laptopu masa üstüne bağlayıp age of oynayacaktık. masa üstü bilgisayar ağda gözükmüyor.. çalışma grubu bilgisayarlarına tıkladığımızda izin verilmiyor uyarısı geliyor.. laptop windows7 masa üstünde xp var.. ???
-
edit
-
bizde uğrasmıstık bi aralar cs oynamak için..
hocam hayal meyal hatırladığım kadarıyla win7 nin ağ bileşenlerini xp ye yuklersen sorun cozuluyodu.
-
uhp bunu yazdı:
-----------------------------
bizde uğrasmıstık bi aralar cs oynamak için..
hocam hayal meyal hatırladığım kadarıyla win7 nin ağ bileşenlerini xp ye yuklersen sorun cozuluyodu.
-----------------------------
ağ bileşeni nedir ?
Toplam Hit: 813 Toplam Mesaj: 4
