Ağ Bağlantısından Bağlanma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    slm beyler bi sorum olcaktı bizim ağdaki diğer pc lere program dışında nasıl bağlanabilirim. radminle bağlabiliyoruz bildiğim kadarıyla ama karsı tarafın radmini kabul etmesi lazım. radmin dışında nasıl bağlanırız.

    not:ağ ın modemi bende kalıyo.


    "" Cümleler Doğrudur Sen Doğru İsen, Doğruluk Bulunmaz Sen Eğri İsen. P.S
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    server & client olması şarttır.yerel ağda essantial net tool (ismini yanlış hatırlamıyosam böyleydi) o programla da bağlanabilisin. (server-client şart değil) ama onun dışındakilerde şarttır


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    modem üzerinden bağlanabilirmiyim ?

    "" Cümleler Doğrudur Sen Doğru İsen, Doğruluk Bulunmaz Sen Eğri İsen. P.S
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    modemlerin boyle bir ozelligi yok (bildigim duydugum yok)

    ya server-client ile veya onun bilgisayari uzaktan yonetebilmen icin izin vermis olmasi gerekiyor (windows xp) 


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 926 Toplam Mesaj: 4