Ağ Bağlantısından Bağlanma
-
slm beyler bi sorum olcaktı bizim ağdaki diğer pc lere program dışında nasıl bağlanabilirim. radminle bağlabiliyoruz bildiğim kadarıyla ama karsı tarafın radmini kabul etmesi lazım. radmin dışında nasıl bağlanırız.
not:ağ ın modemi bende kalıyo.
-
server & client olması şarttır.yerel ağda essantial net tool (ismini yanlış hatırlamıyosam böyleydi) o programla da bağlanabilisin. (server-client şart değil) ama onun dışındakilerde şarttır
-
modem üzerinden bağlanabilirmiyim ?
-
modemlerin boyle bir ozelligi yok (bildigim duydugum yok)
ya server-client ile veya onun bilgisayari uzaktan yonetebilmen icin izin vermis olmasi gerekiyor (windows xp)
Toplam Hit: 926 Toplam Mesaj: 4
