Ağ Hiyerarşisi Sorunu - Win7

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ashitaka
    Ashitaka's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek
    Selam müritler. Windows XP'de şu ağa öncelik verme, yani diğerlerinin üzerine atama gibi bir olay vardı. Ammavelakin windows 7'de yok yada nerede olduğunu bulamadım. Bu yüzden de hamachiden ageof oynayamıyoruz. Buna nereden ulaşabilirim acaba ?

    Süngerler asla kötü bir gün geçirmez.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    garenadan çok kral oluyo boşver uğraşma kur garena

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ashitaka
    Ashitaka's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek
    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    garenadan çok kral oluyo boşver uğraşma kur garena


    -----------------------------
    Sorunla ilgili cevap beni daha mutlu edecek.

    Süngerler asla kötü bir gün geçirmez.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ashitaka
    Ashitaka's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek
    Neyse çözdüm sorunu. For Windows 7: Start > Control Panel > Network and Sharing Center, then, on the left side panel, click on 'Change adapter settings'. Now press Alt, click on Advanced > Advanced Settings and put Hamachi at the top of the list. Türkçe meali ; Başlat'tan Ağ ve Paylaşım Merkezi diye aratın. Daha sonra Soldan Bağdaştırıcı ayarlarına basın. Gelen yerde alt tuşuna basıp menüyü ortaya çıkarttıktan sonra gelişmiş menüsünden gelişmiş ayarlara tıklayın. Orada gözüküyor zaten.

    Süngerler asla kötü bir gün geçirmez.
Toplam Hit: 963 Toplam Mesaj: 4