Ağ Hızı Çok Yavaş
-
müridler .. evimde bir masaüstü bir laptop makina var ben ağ bağlantısı ile dosya aktarımı yapıyorum ama çok yavaş gidiyor .. Biri Win 7 diqeri Xp... sn/400kb ile gidiyor.. biri Usb'den Diqeri Ethernetten bağlanıyor .. Modem Airties Rt103.. Msn'den atmaya kalkıyorum gene aynı . :S sorun ne olabilir ... yok normal gönderiyorsun diyorsanız . 3. parti bir yazılım hızlı gönderim yapan bişe söleyin önerin ...
-
konuyu yanlış yere açmışım
-
ilk olarak dosya transferi kablosuz ag uzerinden gerceklesiyorsa normal gerci .) onun haricinde kablo ile gerceklestiriyorsan sorun var demektir bu kadar yavas olmamasi gerek hızlandırıcı yazılımlar var ama tavsiye etmem
-
aga bir de cross bağlantı yapıp yollamayı denesene :S
-
Peki transferi nasıl yapıyorsun?
Xp ---> Win7
Win7 ---> Xp
-
usb den baglandıgı için tam verim alamazsın
ayrıca msnden gönderiyorum yavaşd emişsin msnden gönderince LAN' dan değil WAN 'dan işlem yapıosun buda baglantı hızınla dogru orantılı
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
usb den baglandıgı için tam verim alamazsın
ayrıca msnden gönderiyorum yavaşd emişsin msnden gönderince LAN' dan değil WAN 'dan işlem yapıosun buda baglantı hızınla dogru orantılı
-----------------------------yok hocam aynı ağda ise msnden gönderdiği dosyayı wana bakmadan landan gönderiyor.
bence problemi birini ethernet birini usb ile bağladığı için.
-
Kumanaga
Bende ondan şüpheleniyorum.. deneme şansım olamaz çünkü modem 4 port değil ... arkadaşımda aktarım yapıyoruz 4 port ethernet ile çok hızlı gönderiyor ... 700 mb bir filmi yaklaşık olarak 3 dk gönderiyordu .. bende ise 30 dk sürüyor :D 3. parti yazılımlar bir işe yaramaz mı hız konusunda ?
-
By_AnymosRE bunu yazdı:
-----------------------------
Kumanaga
Bende ondan şüpheleniyorum.. deneme şansım olamaz çünkü modem 4 port değil ... arkadaşımda aktarım yapıyoruz 4 port ethernet ile çok hızlı gönderiyor ... 700 mb bir filmi yaklaşık olarak 3 dk gönderiyordu .. bende ise 30 dk sürüyor :D 3. parti yazılımlar bir işe yaramaz mı hız konusunda ?
-----------------------------usb kablosu uzun olduğu için usb 1.1 ile çalışıyor olabilir.
sende ibnelik yapmada kendine bitane switch al 4 portlu 100 mbps çatır çatır çek hacı.
-
Realist bunu yazdı:
-----------------------------
By_AnymosRE bunu yazdı:
-----------------------------
Kumanaga
Bende ondan şüpheleniyorum.. deneme şansım olamaz çünkü modem 4 port değil ... arkadaşımda aktarım yapıyoruz 4 port ethernet ile çok hızlı gönderiyor ... 700 mb bir filmi yaklaşık olarak 3 dk gönderiyordu .. bende ise 30 dk sürüyor :D 3. parti yazılımlar bir işe yaramaz mı hız konusunda ?
-----------------------------usb kablosu uzun olduğu için usb 1.1 ile çalışıyor olabilir.
sende ibnelik yapmada kendine bitane switch al 4 portlu 100 mbps çatır çatır çek hacı.
-----------------------------usb kablosu uzun değil 1.1 den çalışmıyor merak etme.. paramız olsa alırız demi .. ibne falan kimsin Lan sen ... :@ adam oL öyLe qeL :@ ...........................................................
