Ağ Hızı Çok Yavaş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_AnymosRE
    By_AnymosRE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    müridler .. evimde bir masaüstü bir laptop makina var ben ağ bağlantısı ile dosya aktarımı yapıyorum ama çok yavaş gidiyor .. Biri Win 7 diqeri Xp... sn/400kb ile gidiyor.. biri Usb'den Diqeri Ethernetten bağlanıyor .. Modem Airties Rt103.. Msn'den atmaya kalkıyorum gene aynı . :S sorun ne olabilir ... yok normal gönderiyorsun diyorsanız . 3. parti bir yazılım hızlı gönderim yapan bişe söleyin önerin ... 


    Yapmacık olup seviLmektense, kendim oLup nefret ediLmeyi tercih ederim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_AnymosRE
    By_AnymosRE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    konuyu yanlış yere açmışım 


    Yapmacık olup seviLmektense, kendim oLup nefret ediLmeyi tercih ederim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    ilk olarak dosya transferi kablosuz ag uzerinden gerceklesiyorsa normal gerci .) onun haricinde kablo ile gerceklestiriyorsan sorun var demektir bu kadar yavas olmamasi gerek hızlandırıcı yazılımlar var ama tavsiye etmem

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Coiner
    Coiner's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    aga bir de cross bağlantı yapıp yollamayı denesene :S


    www.fenomenevi.com | Sosyal medyanın her mecrasında 6 yıldır kesintisiz olarak müşterilerimize destek vermekteyiz. Amacımız müşteri deneyimini en üstte tutmak ve hizmetlerimize 24 saat devam edebilmek. Fenomenevi.com adresinden 7/24 kesintisiz olarak sipariş verebilirsiniz...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Peki transferi nasıl yapıyorsun?

    Xp ---> Win7

    Win7 ---> Xp

     


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    usb den baglandıgı için tam verim alamazsın

    ayrıca msnden gönderiyorum yavaşd emişsin msnden gönderince LAN' dan değil WAN 'dan işlem yapıosun buda baglantı hızınla dogru orantılı

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    usb den baglandıgı için tam verim alamazsın

    ayrıca msnden gönderiyorum yavaşd emişsin msnden gönderince LAN' dan değil WAN 'dan işlem yapıosun buda baglantı hızınla dogru orantılı


    -----------------------------

    yok hocam aynı ağda ise msnden gönderdiği dosyayı wana bakmadan landan gönderiyor.

    bence problemi birini ethernet birini usb ile bağladığı için.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_AnymosRE
    By_AnymosRE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    Kumanaga

    Bende ondan şüpheleniyorum.. deneme şansım olamaz çünkü modem 4 port değil ... arkadaşımda aktarım yapıyoruz 4 port ethernet ile çok hızlı gönderiyor ... 700 mb bir filmi yaklaşık olarak 3 dk gönderiyordu .. bende ise 30 dk sürüyor :D 3. parti yazılımlar bir işe yaramaz mı hız konusunda ?


    Yapmacık olup seviLmektense, kendim oLup nefret ediLmeyi tercih ederim...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    By_AnymosRE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kumanaga

    Bende ondan şüpheleniyorum.. deneme şansım olamaz çünkü modem 4 port değil ... arkadaşımda aktarım yapıyoruz 4 port ethernet ile çok hızlı gönderiyor ... 700 mb bir filmi yaklaşık olarak 3 dk gönderiyordu .. bende ise 30 dk sürüyor :D 3. parti yazılımlar bir işe yaramaz mı hız konusunda ?


    -----------------------------

    usb kablosu uzun olduğu için usb 1.1 ile çalışıyor olabilir.

    sende ibnelik yapmada kendine bitane switch al 4 portlu 100 mbps çatır çatır çek hacı.


    ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_AnymosRE
    By_AnymosRE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    Realist bunu yazdı:
    -----------------------------

    By_AnymosRE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kumanaga

    Bende ondan şüpheleniyorum.. deneme şansım olamaz çünkü modem 4 port değil ... arkadaşımda aktarım yapıyoruz 4 port ethernet ile çok hızlı gönderiyor ... 700 mb bir filmi yaklaşık olarak 3 dk gönderiyordu .. bende ise 30 dk sürüyor :D 3. parti yazılımlar bir işe yaramaz mı hız konusunda ?


    -----------------------------

    usb kablosu uzun olduğu için usb 1.1 ile çalışıyor olabilir.

    sende ibnelik yapmada kendine bitane switch al 4 portlu 100 mbps çatır çatır çek hacı.


    -----------------------------

    usb kablosu uzun değil 1.1 den çalışmıyor merak etme.. paramız olsa alırız demi .. ibne falan kimsin Lan sen ... :@ adam oL öyLe qeL :@ ...........................................................


    Yapmacık olup seviLmektense, kendim oLup nefret ediLmeyi tercih ederim...
Toplam Hit: 2444 Toplam Mesaj: 10