folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ağ Kurulumu,Dosya Paylaşımı,İnternet [Çelişki Ve Problemleri]



Ağ Kurulumu,Dosya Paylaşımı,İnternet [Çelişki Ve Problemleri]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    1 tane masaüstü ve 1 tane laptop ı ağ üzerinde birbirlerini görmelerini istiyorum

    aslında 5 dk önceye kadar görüyorlardı şimdi görmüorlar

     laptopta vista masaüstünde xp var

    ağ kablosunu  laptopa takınca 2 tane ağ mevcut diyor ama 1 tane var birini silmek istiyorum silemiyorum

    laptopta ipyi elle dağıtim diyorum bu sefer masaüstünü görüyor ama internet gelmiyor

    otomatik al dedigimde ise internet geliyor masaüstünü görmüyor 

    acil yardım bekliyorum delirmek üzereyim ne yaptıysam olmadı :S

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Edit : Şiddetli Suretle Saçmalama

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    Edit : Şiddetli Suretle Saçmalama


    -----------------------------

    ne?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------
    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    Edit : Şiddetli Suretle Saçmalama


    -----------------------------

    ne?


    -----------------------------
    hocam bir çözüm sunmuştum sonra saçmaladığımı fark ettim pardon.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    up
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------
    up
    -----------------------------

    ++rep de verelimmi hoca :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    HoLyZone bunu yazdı:
    -----------------------------

    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------
    up
    -----------------------------

    ++rep de verelimmi hoca :)


    -----------------------------

    anlamadım ne alaka ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    olası çözümler

     1. XP Paylaşım etkin değilse göremezsin, paylaşım ayarlarına bak kapalı ise aç

    2. Vista içinde aynısı geçerli

    3. 2 Ağ balğalntısı var demişsin, bunlardan biri laptopda olan bunutut (bluetooth) yada kızıl ötesi bağlantı olabilir zaman zaman COM bağlantılı bir uygulama içinde orada ağ bağlantısı simgesi gösterir kaldıramazsın zaten bırak dursun.

    4. Swich (hub, ağ dağıtıcı) Kullanıyorsan el ile IP atamana gerek yok

    5. Kullanmış olduğun antivir yada herhangibir güvenlik duvarı engelliyor olailir.

    6. Ben hepsinde yanlıyor olabilirim

    7. canım sıkkın lan :(


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    İkisininde aynı gruba dahil olduğuna dikkat et bende evde ağ kurmaya kalkarken o hataya düştüm. ikisininde WORKGROUP 'da olduğunu kontrol et.Ardından makinaların birbirini görüp görmediğini en kötü ping ile öğrenebilirsin. Makinaların local iplerine ping at.Eğer ping atarsan sorun yok, ping atamazsan cmd de "arp -a" diyerek arp tablosuna bak attığın local ipnin mac adresini çıkmışmı eğe mac adresi çıkmışsa firewall ile ilgili sorun vardır bu yüzden makinanın güvenlik ayarlarını gözden geçir. Vista kullanıyorsan bu durum biraz karışık olabilir. o konuda deneme yanılma ile devam et.Doğru yolu bulduktan sonrada güvenlik açısından bu yolun güvenilirliğini denetle. Sonra bizimle burdan paylaş.Bunları yarın akşama kadar yapmış ol.

    Son cümle önceki cümlelerin gazıyla yazılmıştır bir an kendimi ödev veren öğrenmet gibi hissedince durumu bozmadım. 


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    1- el ile dağıtım yapınca görebildigime gore xp nin ayarlarında problem yok

    2- xp nin vistayı gormesine gerek olmadıgından ayarada gerek yok

    3- 2 ağ baglantısınıda takiip edince aynı ağ oldugunu görüyorum bunlardan birini bi şekilde silmem lazım :D

    4- güvenlik duvarından bende şüphelenmiyo dilim güvenlik duvarlarını az güvenli hala getirdigim zaman getaway i görebiliyorum ama pc yi hala göremiyorum ama aynı şekilde ip yi elle dagıttımda gorebildigimden sorunun güvenlik duvarından olmadıgı kafamda canlanıyor :D 

     

    biraz daha kurcalim ben aklınızdaki fikirler varsa paylaşın :D 

    edit1: dostan ağı temizlim dedim ar girdisi siilinemedi : 87 hatasını alıorum

     edit2: tamamdır 2. ağı sildim ama diger sorunlar devam edio :D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    1- el ile dağıtım yapınca görebildigime gore xp nin ayarlarında problem yok

    2- xp nin vistayı gormesine gerek olmadıgından ayarada gerek yok

    3- 2 ağ baglantısınıda takiip edince aynı ağ oldugunu görüyorum bunlardan birini bi şekilde silmem lazım :D

    4- güvenlik duvarından bende şüphelenmiyo dilim güvenlik duvarlarını az güvenli hala getirdigim zaman getaway i görebiliyorum ama pc yi hala göremiyorum ama aynı şekilde ip yi elle dagıttımda gorebildigimden sorunun güvenlik duvarından olmadıgı kafamda canlanıyor :D 

     

    biraz daha kurcalim ben aklınızdaki fikirler varsa paylaşın :D 

    edit1: dostan ağı temizlim dedim ar girdisi siilinemedi : 87 hatasını alıorum

     edit2: tamamdır 2. ağı sildim ama diger sorunlar devam edio :D


    -----------------------------

     

    Çak formatı gitsin :))   


    Mevzu derin | Papikolas Planet
Toplam Hit: 1804 Toplam Mesaj: 11