Ağ Problemi
-
benim evde iki makina var birbirine ağla bağlı 2 ay önceye kadar hiç bir problem yoktu ama şimdi ağdaki bilgisayarı açınca ana bilgisayarın modemi kapanıyor yani bilgisayar modem aramaya başlıyor buluyor tekrar kapanıyor bu devamlı tekrarlanıyo ip lerin çakıştığı için bunun olduğunu söylediler ama ağdan ototmatik ip al yapıyorum yine problem devam ediyor sizce neden oluyor bu problem :D
-
ana pc değilde diğer pcde sağ altta (saatin orda) ağ bağlantıları şeysi var. ona sağ tıkla durdur de. sonra bidaha aktifleştir. Ağ bağlantılarım > yandaki menüde 2. sıradaki "Ağ bağlantılarını görüntüle" > ordaki Yerel Ağ Bağlantsına sağ tıkla etkinleştir de.
olmazsa sağ tıkla onar de. bişeler yap, dua et :P -
Benim evdede 2 pc bağlı ama böyle bir sorun yok :|
-
valla önceden bendede yoktu ama ne bok yedimde böle oldu bende anlamadım inşallah bilen biri yardım eder :)
-
hoca 2 makinadada otomatik ip var dimi?
eğer öyle ise 2 makinayıda acıtığında başlat calıştır cmd yapıp oraya ipconfig yazıp 2 makinanında ipleri farklımı değilmi onu bi kontrol et, modemin dhcpsinden kaynaklı bi problem olabilir...
