folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ağ Üzerinde Paylaşım (Userlere Özel Klasör Belirleme)



Ağ Üzerinde Paylaşım (Userlere Özel Klasör Belirleme)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    arkadaşlar bana şöyle bir şey lazım. ağ üzerinde 200 den fazla makine var.

    ben belirli klasörlere belirli userlerin ulaşmasını istiyorum. mesela a kişisine a diye klasör açıp a diye user açıp o klasöre sadece a kişisinin şifreyle ulaşmasını istiyorum. ve bu b,c,d,e diye gidecek çünkü paylaşımlarda problem çıkıyor. ve kişiler birbirlerinin dosyasını görmemesi gerekiyor. şifreli userlerla sadece kendi klasörlerini görmesi gerekiyor. bunu yapabilmek için clientlere program yüklemeyeceğim. hepimizin işletim sistemi windows xp.

    everyone ye full yetki verince herkes giriyor. everyone daki yetkileri kaldırıp kendi oluşturduğum usere full yetki verince de ağ üzerinden yaptığım paylaşıma girilmiyor.

    varmıdır bunun yolu ?

     


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    totalvoltage
    totalvoltage's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    winserver ile bunu yapabilirsin ya da servera apache kurarak dizinlere htaccess ile ilgili bilgisayların iplerini izinli olarak gösterebilirsin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    winserver a gerek yok sanırm..

    xp de de yapabilirsin..

    bilgisayarıma sağ tıkla yönet de..  kullanıcılar kısmından yeni kullanıcı oluşturacaksın :) 200 küsür tane.. 

    sonra klasöre sağ tıklayacaksın  güvenlikten tüm kullanıcları kaldıracaksın.. sadece izni olanları yapacaksın.. sonra ekleyeceksin
     


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    Ertan harikasın.Bende öğrenmiş oldum çok saol.

    https://t.me/pump_upp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    ertan bunu yazdı:
    -----------------------------

    winserver a gerek yok sanırm..

    xp de de yapabilirsin..

    bilgisayarıma sağ tıkla yönet de..  kullanıcılar kısmından yeni kullanıcı oluşturacaksın :) 200 küsür tane.. 

    sonra klasöre sağ tıklayacaksın  güvenlikten tüm kullanıcları kaldıracaksın.. sadece izni olanları yapacaksın.. sonra ekleyeceksin
     


    -----------------------------

    hocam ben zaten böyle deniyorum anlattığım gibi a b c d diye bir dünya kullanıcı oluşturdum ama o kullanıcı adlarıyla  filan giriş yapılmıyor. yetkilerde yada başka bir yerde ufak bir şeyi atlıyorum ama neyi. ? kesin bir yerde püf nokta var ama olmuyor.


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
Toplam Hit: 1699 Toplam Mesaj: 5