Aga Bilgisayar Ekleme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    ofiste 2 masa ustu bi laptop 3 makina var masaustu olanlar birbirini agda goruyorlar ve herturlu dosya paylasimi yapiliyor, ben laptopuda aga eklemek istiyorum.. calisma grubu adini degistirdim.. yeni baglanti felan kur dedim laptoptan masa ustuler laptopu goruyor fakat laptop dier makinalari goremiyor, calisma grubu bilgasayarlarini gor dedigim zaman bu aga giris izniniz olmayabilir diyor.. bunu nasil cozeriz ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    daha ayrintili hata bilgisi :

     

    "System error 53 has occurred" and "The network path was not found"

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PLuToNiuM
    PLuToNiuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2007
    Erkek

    beni diyo yanlış bir networke yolladın. ağ adımı değiştir, herkes hangi ağdaysa benide o ağa yaz, adımı doğru yazdığına emin ol, sonra bana reset çek girmeye çalış diyo.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    ag ismini;

    etki alanina mi yaziyorsun ?

    calisma grubuna mi ?


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    aynı sorun bende de war.. 
    arkadaslarla kaldıgımız evde 2 laptop 2 desktop war.. bigün görüyo pcler birbirini bi gün görmiyo :D 

    iki tanesi windows 7 
    bi tanesi wista 
    bi tanesi xp  

    laptoplar wireless baglantı yapıyor masaustuler de normal kablolu baglantı..  ev agı kurmaya falan calısıyorum tam düzgün bi şekilde yapamıyorum..
    yapıyorum bi kişi eksik oluyo onu yapıyorum digeri düşüyo :D 
    sinir bozucu bi iş :)


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PLuToNiuM
    PLuToNiuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2007
    Erkek

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    ag ismini;

    etki alanina mi yaziyorsun ?

    calisma grubuna mi ?


    -----------------------------

     

    çalışma grubuna. genelde home veya workgroup olarak geçer.

    hangi ağda olduğunu anlamak için. bilgisayarım üstünde sağ tıkla => özellikler

    ordan Bilgisayar adı

    yazan kısma bakarsan çalışma grubu diye bişe yazar karşısındada hangi ağdaysan o yazar.

     

Toplam Hit: 2838 Toplam Mesaj: 6