Ağaç Menü Hakkında Bi Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    Arkadaşlar bi ağaç menüm var asp.net ile yapılmış. Ana düğüme tıklayınca alt düğümlerindeki checboxları işaretlemesini istiyorum nasıl yapabilirim?

    Örneğin;

    Bilgisayarım
        |---- C:/
        |---- D:/

     bilgisayarıma tıklayınca c ve d deki checkboxları işaretlemesini istiyorum


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 1392 Toplam Mesaj: 1