Ağdaki Paylaşılmış Dosyaları İndirmek
-
hocalar yurdun ağından internete giriyorum ve tüm pcler görünüyor bende . birçoğu limewireden dosya paylaşmış . paylaştıklarına sadece itunesla ulaşabiliyorum . onda da dosyaları kendi bilgisayarıma atamıyorum . dosyaları görüp indirmemin bi yolu yok mudur ?

-
hoca bişi sorucam bu arşivleri internete açamıyormusunuz ? hani pc server gibi olacak dış kullanıcalarda baglanıcak felan :S
-
akşam up'ı
yok mu bilen arkadaşlar :/
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------hoca bişi sorucam bu arşivleri internete açamıyormusunuz ? hani pc server gibi olacak dış kullanıcalarda baglanıcak felan :S
-----------------------------açılıyor hocam . windows ayarıyla yada programla paylaşıma açabiliyorsun ama ayrıntılarını bilmiyorum
Toplam Hit: 965 Toplam Mesaj: 4
