Ağdan Net Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    müridler biz 2 kişi sorunsuz bağlanıyoduk nete modem bende değildi şimdi 3 kişi bağlanıyoruz ama 3 . kişi bana daha yakın olduğu için bir modem
    almış tanıdığından sanırım biraz sorunlu onuda benim makinaya taktık yani durum şu

    ana bilgisayar+modem-------------------->benim makina+modem---------------->diğer kişi           ağ olduğu halde internet sürekli kesilior.ben modemin kablosunu çıkarıp direk bilgisayara taktığımda bağlantı var ama modeme taktığımda yok 8tane lamba var 1234 power RxD adsl rdy bunlardan 134 power sürekli yanıyo adsl rdy yanıp sönüo RxD hiç yanmıyo msn de onar deyince dns hatası dio

    sonuç olarak ben bi bok bilmiom bu konuda ilk kez modem görüyom :D  nası yapcaz bu işi 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    cvp yazmayacaktım ama konuya pek ilgi göstermediler arkadaşlar sanırm. Cevap yazmamaın sebebi anlattığın sorunu pek anlayamam... bana özel msj ile msn ini yolla, ordan daha rahat anlatabilirsin istersen

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    tmm gönderdim özel mesaj zaten anlatamamamın sebebi bu konudan anlamamamdır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    http://img130.imageshack.us/my.php?image=ads305zpu8.jpg            şaheser oldu
Toplam Hit: 1507 Toplam Mesaj: 4