Ağdan Net Sorunu
-
müridler biz 2 kişi sorunsuz bağlanıyoduk nete modem bende değildi şimdi 3 kişi bağlanıyoruz ama 3 . kişi bana daha yakın olduğu için bir modem
almış tanıdığından sanırım biraz sorunlu onuda benim makinaya taktık yani durum şuana bilgisayar+modem-------------------->benim makina+modem---------------->diğer kişi ağ olduğu halde internet sürekli kesilior.ben modemin kablosunu çıkarıp direk bilgisayara taktığımda bağlantı var ama modeme taktığımda yok 8tane lamba var 1234 power RxD adsl rdy bunlardan 134 power sürekli yanıyo adsl rdy yanıp sönüo RxD hiç yanmıyo msn de onar deyince dns hatası dio
sonuç olarak ben bi bok bilmiom bu konuda ilk kez modem görüyom :D nası yapcaz bu işi
-
cvp yazmayacaktım ama konuya pek ilgi göstermediler arkadaşlar sanırm. Cevap yazmamaın sebebi anlattığın sorunu pek anlayamam... bana özel msj ile msn ini yolla, ordan daha rahat anlatabilirsin istersen
-
tmm gönderdim özel mesaj zaten anlatamamamın sebebi bu konudan anlamamamdır
-
http://img130.imageshack.us/my.php?image=ads305zpu8.jpg şaheser oldu
Toplam Hit: 1507 Toplam Mesaj: 4
