Age Empires
-
Abi ben bu oyunun hastasıyım son cıkan age empires 3 aldım kurdum çalışmadı dedimki benim win bayağı bir kaşar oldu belki ondandır formatladım makinayı yeni kurdum bu seferde oyun çok yavaş çalışıyor yarım saate oyun anca açılıyor kafayı yemek üzereyim şüpelendiğim tek konu ekran kartının direver de sorun olabilir abi delirecem birileri bişeyler söylesin bende bu oyun neden böyle bu arada benim makina
P 4.2.66
768 Mb ram
400 GB HDD
128 Mb ekran (geforce 2mx 400 sağlam bir drever link veririsenin menmun olurum)
Yani kısacası makina konfügürasyonu iyi win i de yeni kurdum donanımda sorunda yok lakin oyunu oynıyamıyorum bu konuda yardımcı olacak arkadaş olursa çok menmun olurum şimdiden teşekürler
-
ekran kartından dolayı olabilir ama yavaş yuklenio demişsin buda ayrı bi mesele
-
Age of Empires 3'te aynı sorunu bende yaşadım. bende ekstradan birde yazılar gözükmüyordu, ama http://www.nvidia.com adresinden ekran kartının son driver'ını yükleyince sorun ortadan kalktı..
bu arada ekran kartım seninkiyle aynı. (yanlız 128mb değil, 64 mb)
ve yüklediğim driver: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.85.html
burada international başlığı altında yükleyebilirsin -
eXoR_CIST bunu yazdı:
Age of Empires 3'te aynı sorunu bende yaşadım. bende ekstradan birde yazılar gözükmüyordu, ama http://www.nvidia.com adresinden ekran kartının son driver'ını yükleyince sorun ortadan kalktı..
bu arada ekran kartım seninkiyle aynı. (yanlız 128mb değil, 64 mb)
ve yüklediğim driver: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.85.html
burada international başlığı altında yükleyebilirsin
çok saol -
eXoR_CIST bunu yazdı:
Age of Empires 3'te aynı sorunu bende yaşadım. bende ekstradan birde yazılar gözükmüyordu, ama http://www.nvidia.com adresinden ekran kartının son driver'ını yükleyince sorun ortadan kalktı..
bu arada ekran kartım seninkiyle aynı. (yanlız 128mb değil, 64 mb)
ve yüklediğim driver: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.85.html
burada international başlığı altında yükleyebilirsin
dostum çok saol ama benım cartın kini bulamadım verdiğin linkte acaba gözümdenmi kaçtı tam link verebilirmisin -
ben senin kartınkini bulupta yazmıştım oraya :)
sen verdiğim linkteki international altındaki Primary Download Site yada Mirror Site(1,2,3) linklerinden biri ne tıkla, karşına gelen pop-up pencerenin en altındaki accept buttonuna bas indirme işlemi başlayacak..edit: bu arada işletim sistemin windows XP'ydi dimi ?
-
abi deli oloacam bu oyun neden bu kadar yavaş (işletim sistemi xp pro) bilen varsa bir çözüm lütfen
-
fmk bunu yazdı:
abi deli oloacam bu oyun neden bu kadar yavaş (işletim sistemi xp pro) bilen varsa bir çözüm lütfen
Sen yükleme sürelerimi uzun sürüyor yoksa oyun oynarken bir yavaşlama takılmamı oluyor diyorsun
Tahmin ettiğim kadarıyla ikincidir
HDD de oyun için ayrı bir bölüm uluştur yani HDD yi parçala
Ve en önemlisi
Oyun için CPU ve RAM in yeterli fakat ekrankartı yetersiz
Sırasıyla oyun hızlanana kadar bu seçenekleri kapatmaya başla
Ne yapmalısın SHADOW tam bi donanım katilidir ilk onu kapat
------- Anti-alias Quality kapat
Daha sonra SHADER i kapat
VSync kapat
------- High-poly Models
vs.
Her düşürdüğün ayar oyunu hızlanıracaktır
