Age Empires

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fmk
    fmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek

    Abi ben bu oyunun hastasıyım son cıkan age empires 3 aldım kurdum çalışmadı dedimki benim win bayağı bir kaşar oldu belki ondandır formatladım makinayı yeni kurdum bu seferde oyun çok yavaş çalışıyor yarım saate oyun anca açılıyor kafayı yemek üzereyim şüpelendiğim tek konu ekran kartının direver de sorun olabilir abi delirecem birileri bişeyler söylesin bende bu oyun neden böyle bu arada benim makina


     P 4.2.66


    768 Mb ram


    400 GB HDD


    128 Mb ekran (geforce 2mx 400   sağlam bir drever link veririsenin menmun olurum)


    Yani kısacası makina konfügürasyonu iyi win i de yeni kurdum donanımda sorunda yok lakin oyunu oynıyamıyorum  bu konuda yardımcı olacak arkadaş olursa çok menmun olurum şimdiden teşekürler


    Eğer İnsanlar benimle aynı şeyleri düşünüyorsa bir yerlerde yanlış yaptım demektir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DoomsdayScreaM
    DoomsdayScreaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2005
    Erkek
    ekran kartından dolayı olabilir ama yavaş yuklenio demişsin buda ayrı bi mesele
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXoR_CIST
    eXoR_CIST's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2002
    Erkek

    Age of Empires 3'te aynı sorunu bende yaşadım. bende ekstradan birde yazılar gözükmüyordu, ama http://www.nvidia.com adresinden ekran kartının son driver'ını yükleyince sorun ortadan kalktı..


    bu arada ekran kartım seninkiyle aynı. (yanlız 128mb değil, 64 mb)


    ve yüklediğim driver: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.85.html
    burada international başlığı altında yükleyebilirsin

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fmk
    fmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    eXoR_CIST bunu yazdı:



    Age of Empires 3'te aynı sorunu bende yaşadım. bende ekstradan birde yazılar gözükmüyordu, ama http://www.nvidia.com adresinden ekran kartının son driver'ını yükleyince sorun ortadan kalktı..


    bu arada ekran kartım seninkiyle aynı. (yanlız 128mb değil, 64 mb)


    ve yüklediğim driver: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.85.html
    burada international başlığı altında yükleyebilirsin




    çok saol

    Eğer İnsanlar benimle aynı şeyleri düşünüyorsa bir yerlerde yanlış yaptım demektir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fmk
    fmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    eXoR_CIST bunu yazdı:



    Age of Empires 3'te aynı sorunu bende yaşadım. bende ekstradan birde yazılar gözükmüyordu, ama http://www.nvidia.com adresinden ekran kartının son driver'ını yükleyince sorun ortadan kalktı..


    bu arada ekran kartım seninkiyle aynı. (yanlız 128mb değil, 64 mb)


    ve yüklediğim driver: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.85.html
    burada international başlığı altında yükleyebilirsin




    dostum çok saol ama benım cartın kini bulamadım verdiğin linkte acaba gözümdenmi kaçtı tam link verebilirmisin

    Eğer İnsanlar benimle aynı şeyleri düşünüyorsa bir yerlerde yanlış yaptım demektir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXoR_CIST
    eXoR_CIST's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2002
    Erkek

    ben senin kartınkini bulupta yazmıştım oraya :)

    sen verdiğim linkteki international altındaki Primary Download Site yada Mirror Site(1,2,3) linklerinden biri ne tıkla, karşına gelen pop-up pencerenin en altındaki accept buttonuna bas indirme işlemi başlayacak..


    edit: bu arada işletim sistemin windows XP'ydi dimi ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fmk
    fmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    abi deli oloacam bu oyun neden bu kadar yavaş (işletim sistemi xp pro) bilen varsa bir çözüm lütfen

    Eğer İnsanlar benimle aynı şeyleri düşünüyorsa bir yerlerde yanlış yaptım demektir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakaleyn
    sakaleyn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    fmk bunu yazdı:



    abi deli oloacam bu oyun neden bu kadar yavaş (işletim sistemi xp pro) bilen varsa bir çözüm lütfen



    Sen yükleme sürelerimi uzun sürüyor  yoksa  oyun oynarken bir yavaşlama takılmamı oluyor diyorsun


    Tahmin ettiğim kadarıyla ikincidir


    HDD de oyun için ayrı bir bölüm uluştur yani HDD yi parçala


    Ve en önemlisi


    Oyun için CPU ve RAM in yeterli fakat  ekrankartı yetersiz


    Sırasıyla oyun  hızlanana  kadar  bu seçenekleri  kapatmaya başla


    Ne yapmalısın     SHADOW   tam bi donanım katilidir ilk onu kapat


    -------  Anti-alias  Quality       kapat


    Daha sonra       SHADER    i   kapat


    VSync   kapat


     


    -------   High-poly  Models


    vs.  


    Her düşürdüğün    ayar  oyunu hızlanıracaktır


    -
Toplam Hit: 1799 Toplam Mesaj: 8