Age Of Conquerors Zone
-
Age of conquerors un zone da oynayanınız var mı bilmem ama zone da bir syncmaster hatası veriyorla ve böylece adam yenilecekken puan kaybetmekten kurtuluyorlar bunu nasıl yapıoyrlar anlamdım bu konuda bilgisi olan var mı.Yani zone da hile yapmayı bilen arkaşlardan ayrdım bekliyorum.
-
o herifler çok iyi oynuyo ben onlarla oynamıyom eşşek gibi oynuyolar ben market kurmadan oyun bitiyo
-
evet ama işte ne kadar oynarsan ve hızlanırsan ve ne kadar çok record izlersen ancak öyle gelişirsin halen arch_koven gibi admların oyunlarını izleyip öyle geliştirdim kendimi ama yetmiyor tabi
Toplam Hit: 1765 Toplam Mesaj: 3
