Age Of Empires 2 - The Conquerors Turnuvaları
-
Hocalar varsa içinizde Aoe seven bi gün ayarlayıp multiplayer oynayalım.
-
eskiden oynardık online oynanıyomuydu bu meret ?
-
evet hamachi ile uzak bilgisayarları birbirine bağlayıp multiplayer oynanıyor
-
eskiden zoneden ne oynardık.acayip oynuyanlar wardı L_clan meselea.ama zoneyi kapattılar 2 yıl önce felan şimdi başka yerlerde oynuyaolar
-
Dünden bugüne Bi cs kaldı :)
-
güzel olur yapak yaw ama ben şu hamaçi işini bi türlü beceremedim ya
Toplam Hit: 938 Toplam Mesaj: 6
