Age Of Empires II Hata
-
Bu oyun yüzünden Çocukluğumda internet kafeleri zengin ettim. Bi nostalji yapalım dedik, indirdim, kurdum, crackledim, fakat simgeye çift tıkladığımda hiç bişi olmuyor, hatada vermiyor. Google amcaya sordum, DirectX kurmayı önerenler falan olmuş. Nedir bu DirectX, ve oyun hangi hangi Versiyonunda yazılmışsa onu bilgisayarınıza kurun diyor, nerden bulacaz???
-
-
işe yaramadı barış :(
-
windows 7 de hata veriyo. xp de denemelisin
-
66albay bunu yazdı:
-----------------------------windows 7 de hata veriyo. xp de denemelisin
-----------------------------ama ağlarım ya :@ yok mudur bi çözümü?
-
RotKerim bunu yazdı:
-----------------------------66albay bunu yazdı:
-----------------------------windows 7 de hata veriyo. xp de denemelisin
-----------------------------ama ağlarım ya :@ yok mudur bi çözümü?
-----------------------------uyumluluk modu..
-
yanak bunu yazdı:
-----------------------------RotKerim bunu yazdı:
-----------------------------66albay bunu yazdı:
-----------------------------windows 7 de hata veriyo. xp de denemelisin
-----------------------------ama ağlarım ya :@ yok mudur bi çözümü?
-----------------------------uyumluluk modu..
-----------------------------uyumluluk modu nasıl yapılır?
