folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Age Of Mythology De Görüntü Problemi



Age Of Mythology De Görüntü Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mexmet
    mexmet's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2003
    Erkek
    Selamlar,

    benim sorunum oyunun kurulumu ile ilgili değil. gayet güzel bir şekilde kurdum. ancak oynamaya gelince ilk animasyonları sorunsuz izlememe karşın oyunun menü kısmı karanlık bir sayfa olarak gözüktü. fare ikonu oyunun fare ikonu olmasına ve arka fon müziğini duymama rağmen bu ikonu ancak karanlık bir sayfada gezdiriyorum. bu durumda ne yapmalıyım??
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordofdarkness
    swordofdarkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek
    ekran kartının dirverını güncelle oyunu yeniden kur sonra.senin konfigurasyonun neki oyunu kaldırır mı?

    Kısa Pantolon, Paslı Çakı, Dizde Kabuk Bağlamış Yara, Kısa Çakı, Paslı Pantolon, Yarası Gözde Kalmış Kabuk
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mexmet
    mexmet's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2003
    Erkek
    P4 2,000
    256 DDR
    80 GB hdd
    Geforce4 MX 440 128 DDR

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xmesutx
    xmesutx's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2003
    Erkek
    Directx in hangi versiyonunu yüklemiştin?

    XmesutX
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mexmet
    mexmet's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2003
    Erkek
    Directx 8 olmasi lazim. oyunla gelen versiyonu kurdum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xmesutx
    xmesutx's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2003
    Erkek
    Directx 9.0 neden kurmadın?

    XmesutX
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mexmet
    mexmet's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2003
    Erkek
    onuda kurdum. aa problem devam ediyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    İntel ya ondandır :)

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xmesutx
    xmesutx's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2003
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    İntel ya ondandır :)
    -----------------------------
    a.k, bilgisayarın sistemi göçse sende intelden bulacan :P


    XmesutX
Toplam Hit: 2570 Toplam Mesaj: 9